henh01 skriver:
Hold da op - og jeg piver over min efter hussalg... Jeg skylder 250000 kr - men det virker også bare meget uoverskueligt alligevel.
Min veninde står i samme situation som dig, men alt har taget voldsomt langt tid så hu nkan først søge den om 2 år da bankerne råder til at man for en periode betaler en smule af fast om mdr for at vise sin interesse i at nedbringe gælden.
Krydser for at du får den igennem. Det er ikke fair at man skal sidde med så stor gæld fordi man har solgt hus/lejlighed i en periode hvor samfundet har været nede at ligge.
Mange tak for dine søde ord
Nej det er møg ærgeliget, at man købt da markedet var på højeste(okt 2006) også får ørerne volsomt i maskinen pga krisen.
Jeg har betalt mine afdrag indtil jeg flyttede, men i samråd med banken sagde de at jeg skulle stoppe, da det simpelthen ikke var muligt for mig, selvom jeg gerne ville.
Hende dommerdamen i skifteretten igår var heldigvis super sød og meget forstående...
og tanken om hvis jeg ikke får den, at jeg aldrig ville kunne spare op til min datters konfirmation gør så ondt i hjertet...men jeg må væbne mig med tålmodighed og vente...
Anmeld