uha fredag....den vigtigeste dag i mit liv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.195 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. november 2012

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er blevet kaldt til møde i skifteretten på fredag, og det møde er SÅ vigtigt for hvordan resten af mit liv bliver.

Kort fortalt har jeg en kæmpe gæld efter et lejlighedssalg, så jeg har derfor søgt om gældssanering. Ansøgningen blev sendt i sidste uge og ja mødet er så allerede på fredag. Dog går der flere måneder sikkert før jeg kender resultatet...

...men hvis I har lyst må I meget gerne krydse jeres fingre for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

LMX

Anonym skriver:

Hej

Jeg er blevet kaldt til møde i skifteretten på fredag, og det møde er SÅ vigtigt for hvordan resten af mit liv bliver.

Kort fortalt har jeg en kæmpe gæld efter et lejlighedssalg, så jeg har derfor søgt om gældssanering. Ansøgningen blev sendt i sidste uge og ja mødet er så allerede på fredag. Dog går der flere måneder sikkert før jeg kender resultatet...

...men hvis I har lyst må I meget gerne krydse jeres fingre for mig

Good luck

Anmeld

7. november 2012

smokin

pøj pøj med det 

Anmeld

8. november 2012

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Good luck

Mange tak, håber at jeg kan sove i nat....

Anmeld

8. november 2012

Anonym trådstarter

Zette skriver:

pøj pøj med det 

Tak for det, håber virkelig at det kommer til at gå godt i morgen..

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

Det gik godt idag.

Jeg opfylder de krav der stilles, så nu blever der indledt en gældsanerings process, så det var jo positivt.

Det endelige resultat foreligger først engang om 4 månders tid...så det er en laaaaang ventetid i det uvisse..

Anmeld

9. november 2012

Wimmie

Anonym skriver:

Det gik godt idag.

Jeg opfylder de krav der stilles, så nu blever der indledt en gældsanerings process, så det var jo positivt.

Det endelige resultat foreligger først engang om 4 månders tid...så det er en laaaaang ventetid i det uvisse..

Håber det går igennem

Må jeg spørge hvad din gæld er på (du må gerne sende PB hvis du ikke vil skrive det her)?

Anmeld

10. november 2012

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Håber det går igennem

Må jeg spørge hvad din gæld er på (du må gerne sende PB hvis du ikke vil skrive det her)?

Det håber jeg virkelig også

Den er meget stor og den er min alene...1.023.000kr

Så det er pænt uoverskueligt hvis det ikke går igennem, så håber alt hvad jeg kan på at det lykkes...

Anmeld

10. november 2012

henh01

Hold da op - og jeg piver over min efter hussalg... Jeg skylder 250000 kr - men det virker også bare meget uoverskueligt alligevel.

Min veninde står i samme situation som dig, men alt har taget voldsomt langt tid så hu nkan først søge den om 2 år da bankerne råder til at man for en periode betaler en smule af fast om mdr for at vise sin interesse i at nedbringe gælden.

Krydser for at du får den igennem. Det er ikke fair at man skal sidde med så stor gæld fordi man har solgt hus/lejlighed i en periode hvor samfundet har været nede at ligge.

Anmeld

10. november 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Hold da op - og jeg piver over min efter hussalg... Jeg skylder 250000 kr - men det virker også bare meget uoverskueligt alligevel.

Min veninde står i samme situation som dig, men alt har taget voldsomt langt tid så hu nkan først søge den om 2 år da bankerne råder til at man for en periode betaler en smule af fast om mdr for at vise sin interesse i at nedbringe gælden.

Krydser for at du får den igennem. Det er ikke fair at man skal sidde med så stor gæld fordi man har solgt hus/lejlighed i en periode hvor samfundet har været nede at ligge.

Mange tak for dine søde ord

Nej det er møg ærgeliget, at man købt da markedet var på højeste(okt 2006) også får ørerne volsomt i maskinen pga krisen.

Jeg har betalt mine afdrag indtil jeg flyttede, men i samråd med banken sagde de at jeg skulle stoppe, da det simpelthen ikke var muligt for mig, selvom jeg gerne ville.

Hende dommerdamen i skifteretten igår var heldigvis super sød og meget forstående...

og tanken om hvis jeg ikke får den, at jeg aldrig ville kunne spare op til min datters konfirmation gør så ondt i hjertet...men jeg må væbne mig med tålmodighed og vente...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.