smerter efter inseminering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. november 2012

CHD

Jeg blev insemineret for 3. gang her i formiddags, og fik med det samme temmelig ondt i begge sider og jeg synes ikke jeg fik det sådan de andre gange. Andre der har oplevet lignende.

Jeg har også smerter midtfor lidt over skambenet.

Håber virkelig det lykkes denne gang. Har en søn i forvejen gennem ICSI, og orker næsten ikke at skulle alt det igennem igen, men hvad gør man ikke for drømmebarnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Miss Church

CHD skriver:

Jeg blev insemineret for 3. gang her i formiddags, og fik med det samme temmelig ondt i begge sider og jeg synes ikke jeg fik det sådan de andre gange. Andre der har oplevet lignende.

Håber virkelig det lykkes denne gang. Har en søn i forvejen gennem ICSI, og orker næsten ikke at skulle alt det igennem igen, men hvad gør man ikke for drømmebarnet

Har ingen erfaringer med det, men held og lykke skal du have 

Håber det lykkedes denne gang 

Anmeld

8. november 2012

Sandradee82

CHD skriver:

da jeg blev insemineret for første gang tilbage i Marts var mit underliv ligesom lidt tungt - men direkte smerter synes jeg nu ikke jeg havde   synes måske du skulle tage kontakt til der hvor du er blevet insemineret hvis det ikke går over...

Anmeld

9. november 2012

Lisbeth1985

Jeg tror desværre,at det er helt normalt med smerter efterfølgende (det havde jeg også). Hvis det ikke bliver bedre indenfor nogle dage ville jeg kontakte klinikken. Held og lykke<3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.