Glæder mig til Januar-udsalget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. november 2012

Nadia&Daniel

Januar-udsalget har altid været en stor ting i min familie. Er allerede begyndt at gå i gang med lister ang. hvad vi mangler, gaver vi kan se efter og selvfølgelig ting og sager til Laura-pigen

Forsøger at lære min svigerfamilie, at det er i Januar man skal shoppe (men de lære det vist aldrig)

Hvad skal I på udkig efter? og dyrker I overhovedet Januar-udsalget??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Laulund87

Min mand og jeg giver ikke hinanden julegaver for så gemmer vi pengene til en fælles shoppetur i januar. Måske ikke super romantisk, men man får så meget mere for pengene og man får en hyggelig dag

ELSKER januarudsalg

Anmeld

7. november 2012

Nadia&Daniel

Laulund87 skriver:

Min mand og jeg giver ikke hinanden julegaver for så gemmer vi pengene til en fælles shoppetur i januar. Måske ikke super romantisk, men man får så meget mere for pengene og man får en hyggelig dag

ELSKER januarudsalg

Det gør vi nemlig også  

Anmeld

7. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg elsker udsalget! Ønsker mig altid penge i julegave, så jeg ka købe nyt tøj til janurar! Vh stine

Anmeld

7. november 2012

Carl-Emil's mor

Nadia&Daniel skriver:

Januar-udsalget har altid været en stor ting i min familie. Er allerede begyndt at gå i gang med lister ang. hvad vi mangler, gaver vi kan se efter og selvfølgelig ting og sager til Laura-pigen

Forsøger at lære min svigerfamilie, at det er i Januar man skal shoppe (men de lære det vist aldrig)

næh men du er da velkommen men fif og tricks

Der er ligesom to lækre stenbukke der har fødselsdag så må jo gerne forkæle lidt

Anmeld

7. november 2012

FrkZier

Nadia&Daniel skriver:

JEG ELSKER JANUARUDSALG!!

min veninde og jeg gør også stor sport i det, laver lister og det hele

Anmeld

7. november 2012

jydeinden

nej dyrker det ikke rigtigt da jeg mange gange mener man stadig kan finde den samme vare billigere på nettet :-) 

Anmeld

7. november 2012

Nadia&Daniel

FrkZier skriver:

JEG ELSKER JANUARUDSALG!!

min veninde og jeg gør også stor sport i det, laver lister og det hele

Ej vi burde total mødes.. Elsker lister  

Anmeld

7. november 2012

Pige2009

Nadia&Daniel skriver:

Mjaaa... Jeg køber da altid et eller andet, men ligefrem lave lister gør jeg ikke Dog er jeg begyndt at tænke over ikke at købe noget tøj osv. til Laura. Køber altid Molo flyverdragt og Molo vinterjakke til hende til året efter

Anmeld

7. november 2012

Miss BananaHammock

Nadia&Daniel skriver:

Jeg synes altid jeg ender med at købe en masse jeg ikke har brug for eller som jeg måske ikke rigtig kan lide alligevel - især tøj. Jeg er dårlig til at finde de gode ting når der er udsalg. PLUS kan ikke holde ud at skulle gennem udsalgskampen med alle de andre mennesker der er dukket op. Får stress

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.