Hvorfor ikke bare sætte det på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. november 2012

Nadia&Daniel

Ihh hvor er det træls.. Hader at få gaver (både til Laura eller mig selv) uden byttemærke.. Og nej, jeg er ikke typen som bare bytter på livet løs. Men når man får en gave som enten er for lille eller to ens gaver, ville det være rart at kunne ombytte den. Og ja, har været i butikken, de kunne/ville ikke hjælpe, men sådan er det.

Ville bare lige ud med det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

FrkZier

Nadia&Daniel skriver:

Ihh hvor er det træls.. Hader at få gaver (både til Laura eller mig selv) uden byttemærke.. Og nej, jeg er ikke typen som bare bytter på livet løs. Men når man får en gave som enten er for lille eller to ens gaver, ville det være rart at kunne ombytte den. Og ja, har været i butikken, de kunne/ville ikke hjælpe, men sådan er det.

det da også mærkeligt, jeg kunne aldrig finde på at give en gave uden byttemærke

Anmeld

7. november 2012

Nadia&Daniel

FrkZier skriver:

det da også mærkeligt, jeg kunne aldrig finde på at give en gave uden byttemærke

Har aldrig oplevet af få gaver til Laura med byttemærke på - det er fair nok, når det er noget vi har ønsket, og kun ønsket af en person (så vi ikke får det af andre), men stadig - det koster jo ingenting at få på.

Undre mig også over det..

Anmeld

7. november 2012

FrkZier

Nadia&Daniel skriver:

Har aldrig oplevet af få gaver til Laura med byttemærke på - det er fair nok, når det er noget vi har ønsket, og kun ønsket af en person (så vi ikke får det af andre), men stadig - det koster jo ingenting at få på.

Undre mig også over det..

men tænker det da bare det mest normale, det skader jo heller ingen at få sat på, også selvom det er præcis det i har sagt, det kan jo også være at man faktisk ikke synes farven er pæn når den kommer på eller benene er for korte eller lign - der kan jo være mange grunde til man bytter

Anmeld

7. november 2012

Nadia&Daniel

FrkZier skriver:

men tænker det da bare det mest normale, det skader jo heller ingen at få sat på, også selvom det er præcis det i har sagt, det kan jo også være at man faktisk ikke synes farven er pæn når den kommer på eller benene er for korte eller lign - der kan jo være mange grunde til man bytter

Lige præcis.. Og vil hellere opbytte end at skulle sælge gaven.

Anmeld

7. november 2012

FrkZier

Nadia&Daniel skriver:

Lige præcis.. Og vil hellere opbytte end at skulle sælge gaven.

præcis

Anmeld

7. november 2012

Clisolka

Nadia&Daniel skriver:

Øv at butikken ikke ville hjælpe

Hvis ikke der kommer byttemærker på de ting jeg køber, så sørger jeg altid for at gemme bonen - hvis nu  

Anmeld

7. november 2012

Nadia&Daniel

Babymor2010 skriver:

Øv at butikken ikke ville hjælpe

Hvis ikke der kommer byttemærker på de ting jeg køber, så sørger jeg altid for at gemme bonen - hvis nu  

Hader bare at spørger efter bon (især af familie)...

Men det gør jeg også selv, især når jeg køber gaver på forskud, og byttemærket ikke duer længere (pga god tid før den gives) Selvom den ikke kan byttes, er der jo stadig garanti på..

Anmeld

7. november 2012

Clisolka

Nadia&Daniel skriver:

Hader bare at spørger efter bon (især af familie)...

Men det gør jeg også selv, især når jeg køber gaver på forskud, og byttemærket ikke duer længere (pga god tid før den gives) Selvom den ikke kan byttes, er der jo stadig garanti på..

Når jeg køber gaver til mine nevøer vedlægger jeg altid bonen til min søster, hvis det skal byttes  Haha jeg lægger aldrig mærke til om der er byttemærker på - du kan godt høre det ikke er så tit jeg køber gaver 

Anmeld

7. november 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Nadia&Daniel skriver:

Fordi man glemmer det? Det er vel ikke noget, man med fuldt overlæg ikke får gjort? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.