Skal passe min nevø

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. november 2012

Victoria2013

Jeg har påtaget mig opgaven at passe min nevø på ca. 3½ år på fredag, mens hans forældre arbejder, fordi hans pasningssted holder lukket... det er ca. 6 timer jeg skal passe ham og det skal nok blive rigtig hyggeligt nu skal jeg jo selv først have en lille til næste år, men tænker det er nok meget godt at jeg lige får 'trænet' lidt mere med de småbørn

Så hvad skal jeg finde på at lave med sådan en lille størrelse i så mange timer?

Jeg har passet ham før, men der var han mindre og det var ikke i så lang tid. Vi kommer til at spise frokost sammen og jeg havde også tænkt mig vi skulle gå en tur. Skal jeg finde på noget særligt eller bare se hvad der sker? Jeg tænker lidt på at tage en bog med (til mig selv), men ved ikke om det kan betale sig. Han kan godt lege selv selvfølgelig, men han er ret glad for mig  så tror ikke jeg får meget tid til at læse alligevel... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Kamilla-m

En tur i skolen eller en tur på legepladsen er nik et stort hit.

Anmeld

7. november 2012

Maja_4000

Nu ved jeg ikke om han er til sådan noget .. Men I kunne f.eks. gå en tur og finde en masse ting .. Grankogler , mos , bog , kastanjer (hvis der stadig er det) og så lave en krans af det

Anmeld

7. november 2012

Victoria2013

MortilMogL skriver:

En tur i skolen eller en tur på legepladsen er nik et stort hit.

Han elsker legepladser, så sådan en kan vi nok finde. Så er det bare spændende om jeg så kan få ham med hjem igen

Anmeld

7. november 2012

Sildefisk

jerg har selv børn på hhv 2 og 3 og noget de elsker er:

legepladsbesøg
at besøge biblioteket, hvor der for det meste er legerum til børn og en masse spændende bøger
at tegne, male, løse bøger
tur i skoven
fodre ænder

Anmeld

7. november 2012

UnderCover37

Kia2013 skriver:

Jeg har påtaget mig opgaven at passe min nevø på ca. 3½ år på fredag, mens hans forældre arbejder, fordi hans pasningssted holder lukket... det er ca. 6 timer jeg skal passe ham og det skal nok blive rigtig hyggeligt nu skal jeg jo selv først have en lille til næste år, men tænker det er nok meget godt at jeg lige får 'trænet' lidt mere med de småbørn

Så hvad skal jeg finde på at lave med sådan en lille størrelse i så mange timer?

Jeg har passet ham før, men der var han mindre og det var ikke i så lang tid. Vi kommer til at spise frokost sammen og jeg havde også tænkt mig vi skulle gå en tur. Skal jeg finde på noget særligt eller bare se hvad der sker? Jeg tænker lidt på at tage en bog med (til mig selv), men ved ikke om det kan betale sig. Han kan godt lege selv selvfølgelig, men han er ret glad for mig  så tror ikke jeg får meget tid til at læse alligevel... 

I kunne også lave saltdejsfigurer hvis vejret ikke er til at gå ud i

Anmeld

7. november 2012

Victoria2013

Sikke mange gode idéer

Det lyder hyggeligt med saltdejsfigurer og det kan man vel godt finde ud af at lade være med at spise når man er 3½, ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.