Jeg er anonym fordi ingen ved jeg går med alt det her. Heller ikke min kæreste som jeg ellers fortæller alt, men jeg har brug for andres tanker og råd så nu går det ud over jer 
Jeg er igang med ha-jur, det er erhvervsøkonomi og erhvervsjura og jeg er sådan set glad nok for det. Jeg har det okay med matematik, differentialeregning er ikke en hård nød at knække, men der sker bare ikke noget indeni. Når jeg så sidder her med min formueret og læser mine opgaver til den juridiske del af mit studie, så tænder der sig bare en storm indeni. Jeg læser paragraffer for min egen fornøjelses skyld og jeg er nået så vidt, at det er nok ikke noget normale mennesker ville gøre i sofaen fredag aften?
Så nu tænker jeg på at skifte studie, hvis jura gør sådan noget ved mig, burde jeg så ikke følge efter? Men jeg er gammel, start 30-erne og er den ældste på mit studie, har jo barn og kæreste og en masse forpligtigelser så jeg overvejer om jeg kan tillade mig at putte min dreng igennem et år til på su? Jeg skal jo starte forfra, medmindre de er til at tale med og jeg kan hoppe på 2. år århha, det ved jeg jo heller ikke om jeg kan. Og mine tanker vil bare ikke stoppe..
Hjælp?
Anmeld