mens og amning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. november 2012

Eliza

Til jer der ammer/ammede:

Hvornår fik i jeres første mens efter fødslen??

Malthe er knap 9 måneder, og jeg har bere ikke set skyggen af mens endnu  Ja den er jo ikke lige frem savnet, men jeg undre mig nu alligevel..

Jeg har godt hørt, at der kan gå op til et år, men tænker da alligevel at det er sjældent, eller hva  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

CaWi

Eliza skriver:

Til jer der ammer/ammede:

Hvornår fik i jeres første mens efter fødslen??

Malthe er knap 9 måneder, og jeg har bere ikke set skyggen af mens endnu  Ja den er jo ikke lige frem savnet, men jeg undre mig nu alligevel..

Jeg har godt hørt, at der kan gå op til et år, men tænker da alligevel at det er sjældent, eller hva  

Jeg fik min tre mdr efter fødslen. Måneden efter kom den igen, så der startede jeg på mini-piller.

Anmeld

7. november 2012

Eliza

CAWI skriver:

Jeg fik min tre mdr efter fødslen. Måneden efter kom den igen, så der startede jeg på mini-piller.

Mange tak for svar  det ser ud til at du enten er den eneste som vil dele, eller den eneste der har fået det efter fødslen  

Anmeld

7. november 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

min søn var 1 år og 4 mdr da jeg fik min første mens, ammer stadig og han reagere heldigvis ikke på det 

Anmeld

7. november 2012

Eliza

skovrup skriver:

min søn var 1 år og 4 mdr da jeg fik min første mens, ammer stadig og han reagere heldigvis ikke på det 

tak så er jeg ikke helt unormal.. 

Anmeld

7. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg fik min første mens 15 mdr efter thea var kommet. Ammede til hun var 11 mdr. Dejligt!!

Alberte er nu 4 mdr og har stadig ik fået mens. Og jeg håber den bliver væk LÆNGE endnu!! Det ville bare være dejligt!!! Vh stine

Anmeld

7. november 2012

Rosengreen

Jeg fik det præcis en måned efter Mynte havde fået sin sidste tår  Så hun var omkring 10 mdr.

Anmeld

7. november 2012

CaWi

StineW79 skriver:

Jeg fik min første mens 15 mdr efter thea var kommet. Ammede til hun var 11 mdr. Dejligt!!

Alberte er nu 4 mdr og har stadig ik fået mens. Og jeg håber den bliver væk LÆNGE endnu!! Det ville bare være dejligt!!! Vh stine

Jeg har ik fået mens efter jeg startede på mini-piller.
Og ja det er vildt dejligt at slippe for mens. Men samtidig synes jeg også det er lidt irriterende, at der ikk lige kommer et hint om at man ikke er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.