Han vågner HVER morgen imellem 4.30-5.15 :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. november 2012

Bryndis

Min dreng på 2 har de sidste par uger valgt at vågne i mellem 4.30-5.15 HVER morgen. Vi går ind til ham og lægger ham igen men han flipper hver gang. Han græder og græder og nogle gange skriger han som en stukken gris. Hvordan kan det være?

Vi har i morges valgt at gå ind og putte ham 3 gange hvorefter han fik lov til at brokke sig indtil han evt. faldt i søvn.Men det gjorde han ikke. Han nægtede og blev ved med at græde. Fik ondt af ham men han bliver bare nødt til at lære at det ikke er morgen kl 4.30.

Hvad gør jeg forkert? og hvad kan jeg gøre for at lære ham at sove igen når han bliver bedt om det?

Han kommer i seng i mellem kl 19-20.00

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

evamor

Her har vi også haft store 'morgen problemer' med den mindste (20 mdr.) efter vi er skiftet fra sommertid til vintertid, det var jo lige en time den forkerte vej om morgenen. Så jeg håber stadig på at de tidlige morgener ændrer sig når han langsomt får omstillet sin indre tid.

Han er ikke gal når han vågner tidligt - bare frisk

Men altså jeg gør som dig, og prøver at putte ham igen, i hvert fald hvis det er før 5. Nogle gange lykkes det.

Anmeld

7. november 2012

K&S

Bryndis skriver:

Min dreng på 2 har de sidste par uger valgt at vågne i mellem 4.30-5.15 HVER morgen. Vi går ind til ham og lægger ham igen men han flipper hver gang. Han græder og græder og nogle gange skriger han som en stukken gris. Hvordan kan det være?

Vi har i morges valgt at gå ind og putte ham 3 gange hvorefter han fik lov til at brokke sig indtil han evt. faldt i søvn.Men det gjorde han ikke. Han nægtede og blev ved med at græde. Fik ondt af ham men han bliver bare nødt til at lære at det ikke er morgen kl 4.30.

Hvad gør jeg forkert? og hvad kan jeg gøre for at lære ham at sove igen når han bliver bedt om det?

Han kommer i seng i mellem kl 19-20.00

Var det også et problem inden vi skiftede til vintertid? 

Jeg tænker straks ørene - Anton vågnede også omkring kl. 4 HVER dag indtil han fik lagt dræn 

Anmeld

7. november 2012

Ayasmor

Jeg tænker umiddelbart om han sover middagslur endnu?? Kan det være fordi at han ikke længere har behov for så mange timers søvn i løbet af døgnet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.