Erfaring eller indput søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. november 2012

SaNiNa

Vi har hidtil brugt Melton sutsko til vores dreng på 3, men han slider hul på den i løbet af 14 dag og det syntes jeg altså er for dyrt når de koster 149kr

Har kigget på nogle fra danefæ men kender dem ikke?

Hvilket bruger i? og holder de?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Julemusen

Vi har nogle hjemmefutter/sokker fea h og m. Ligner strømper hvor der er syet ruskinds bund på. De er super, for falder ikke af og nu er de brugt i 3 måneder og der er ingen huller eller noget. De koster vidst 79 kr:-)

Anmeld

7. november 2012

bøllen

SaNiNa skriver:

Vi har hidtil brugt Melton sutsko til vores dreng på 3, men han slider hul på den i løbet af 14 dag og det syntes jeg altså er for dyrt når de koster 149kr

Har kigget på nogle fra danefæ men kender dem ikke?

Hvilket bruger i? og holder de?

Her bruger vi ikke sutsko til vores på 3 . Hjemme render han i strømpe fødder og i børnehaven har han sandaler på fra i sommers.

Anmeld

7. november 2012

SaNiNa

bøllen skriver:

Her bruger vi ikke sutsko til vores på 3 . Hjemme render han i strømpe fødder og i børnehaven har han sandaler på fra i sommers.

Her hjemme har han heller ikke sutsko på, men over i børnhaven har han da man aldrig ved om der er vand maling eller andet på gulvet. og så kan sådan noget vinylgulv godt være ret koldt og hans sandaler fra sommers har jeg lige smidt ud da de var pænt slidte

Anmeld

7. november 2012

bøllen

SaNiNa skriver:

Her hjemme har han heller ikke sutsko på, men over i børnhaven har han da man aldrig ved om der er vand maling eller andet på gulvet. og så kan sådan noget vinylgulv godt være ret koldt og hans sandaler fra sommers har jeg lige smidt ud da de var pænt slidte

Nej det jo lige det . Og gulvet er nemmerlig koldt. 

vi har altid brugt sandaler , da min erfaring er at det er svært at finde ordenlig sutsko der sidder godt og holder.

håber du finder en god løsning , måske sandaler på tilbud ?? 

Anmeld

7. november 2012

SaNiNa

bøllen skriver:

Nej det jo lige det . Og gulvet er nemmerlig koldt. 

vi har altid brugt sandaler , da min erfaring er at det er svært at finde ordenlig sutsko der sidder godt og holder.

håber du finder en god løsning , måske sandaler på tilbud ?? 

Kunne være vi skulle se om der var nogen som hvade sandaler endnu

Anmeld

7. november 2012

An&Jo

vi har hjemmelavede futter herhjemme..

Peters mor laver nogle af garn som hun filter i vaskemaskinen bagefter, og ja de holder så godt at de kan bruges til 2 børn herhjemme.. de bliver nemlig heller ikke formet af børnene fødder..

Anmeld

7. november 2012

bøllen

SaNiNa skriver:

Kunne være vi skulle se om der var nogen som hvade sandaler endnu

Ved ikke hvad der ellers kunne være godt. 

Syntes nemlig ofte futter falder af i leg .

Anmeld

7. november 2012

SaNiNa

bøllen skriver:

Ved ikke hvad der ellers kunne være godt. 

Syntes nemlig ofte futter falder af i leg .

det sidste par gik i syningen første dag, dem fik jeg dog byttet, men kan se nu efter 1 uge er de andre også ved at være tynd slidte og syning er ikke for go igen.

Har også overvejet de sutsko som er lige som en sko men hård sål

Anmeld

7. november 2012

bøllen

SaNiNa skriver:

det sidste par gik i syningen første dag, dem fik jeg dog byttet, men kan se nu efter 1 uge er de andre også ved at være tynd slidte og syning er ikke for go igen.

Har også overvejet de sutsko som er lige som en sko men hård sål

Ja det dur da ikke i længten.

bare vigtig de sidder fast på fødderne, da de ellers bliver trælse tror jeg. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.