Vågner og vil op 4.30-5.00 ca. Hjæææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. november 2012

Rebecca55

Min søn vågner som overskriften siger, meget tidligt og vil op. Børnene bliver puttet omkring 18.30-19.00 alt efter hvor trætte de er.

De er nu 1 1/2 år gammel, putter vi dem for tidligt ?

Før da de kom i seng ved samme tid sov de til 6.30-7.00.

Hvornår kommer jeres børn i seng og hvornår sover de til ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Happiness

Kan det ikke bare være en periode? Vi lægger Lukas (15mdr) mellem 18.30 - 19.30. Kommer an påhvor længe vi kan trække den Og han sover så til mellem 6-8. MEGET sjællent 8, skal det siges

Vi har altid lagt ham mellem 19-20.00. Men så længe kan vi bare ikke trække den længere i hverdagene efter han er begyndt i den nye vugger. Vuggestuen suger al krudten ud af ham Men da vi lagde ham det senere, sov han altså stadig ikke længere af den grund  

Så håber for dig at det bare er en fase, som meget hurtigt går over! For tror ikke de sover længere fordi man holder dem længere oppe. Sådan har det ihvertfald ikke fungeret herhjemme. (og tro mig, vi har forsøgt Havde en periode hvor han stod op samme tid som din dreng)

Anmeld

7. november 2012

maryjane

Karla tretten måneder kommer i seng 19.15-19.45. Og vågner 06.-06.45. (hun sover ca en lur på to timer fra 10.30) 

Anmeld

7. november 2012

Masig

Fabian 4 mrd snart kommer i seng kl 19.00 (+/- ½ time) og står op kl 5-6...

Anmeld

7. november 2012

modesty

Min søn vågner som overskriften siger, meget tidligt og vil op. Børnene bliver puttet omkring 18.30-19.00 alt efter hvor trætte de er.

Min dreng havde en periode på cirka 2 mdr. da han var cirka 9 mdr. hvor han vågnede 4:30-5:00 hver morgen. Han kommer i seng kl. 19. Vi prøvede at rykke det til kl. 20, det gjorde ingen forskel. Så kom de mørke morgener og det ændrede sig.

Jeg vil tro at det er en fase - men den er ikke sjov. I kan jo prøve at rykke sengetiden og se om det gør en forskel. Der er jo ikke rigtigt så meget andet I kan gøre.

Anmeld

7. november 2012

Mivsen

Min søn på 1 år, bliver puttet mellem 19-20, og sover til ca 6-7 tiden. 

Tror også det er en fase, det er en alder hvor der sker sindsygt meget i deres udvikling. Og det kan sagtens påvirke deres søvn.

Anmeld

7. november 2012

piadas

Hvor lang en middagslur får han? Det tror jeg også spiller ind. Jeg har en veninde, hvis datter allerede stoppede med middagsluren, da hun var knap 2 - det er tidligt! Men hun var bare ikke træt...

Min datter er næsten 21 måneder nu, og hun kommer i seng kl. 20.30 og sover til mellem kl. 6.30-7.00. Hun sover næsten 3 timer over middag, så i alt får hun ca. 13 timers søvn i døgnet (hvilket jeg også mener, er det de kloge mener, de har behov for i den alder).

Anmeld

7. november 2012

Moar2011

Rebecca55 skriver:

storm snart 19mrd kommer i seng mellem 18.45 og 19.00 og det kan tag 15min for ham at sove men det kan os tage 30min .. det forskelligt.. og så vågner han igen omkring 06.15 . men han vågner mellem 2-3gange om natten og små piver

Anmeld

7. november 2012

SmilendeSuzy

Vi havde samme problem, men heldigvis gik det over igen. Håber det samme for jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.