Ici/iui

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. november 2012

tankai

Har lige spørgsmål, da vi prøver at finde en doner..

Hvis man finder en doner, men han kun har ICI, er det så muligt at få IUI ud af det? Altså, kan de rense det, så vi kan bruge det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Sandradee82

hej hej

når vi søger på donor så søger vi specifik på IUI - tror også det kommer an på hvor du skal insemineres. Jeg bliver insemineret ved min gynækolog og jeg tror ikke de vil oprense det efterfølgende...

Anmeld

7. november 2012

tankai

Sandradee82 skriver:

hej hej

når vi søger på donor så søger vi specifik på IUI - tror også det kommer an på hvor du skal insemineres. Jeg bliver insemineret ved min gynækolog og jeg tror ikke de vil oprense det efterfølgende...

Vi har egentligt også fundet en doner hvor vi kun søgte på IUI, men fik kigget de andre igennem, og fandt en, som passede på "drømme"doneren  
Men men, vi er nu også tilfredse, med ham vi kan få  

Anmeld

7. november 2012

Sandradee82

tankai skriver:

Vi har egentligt også fundet en doner hvor vi kun søgte på IUI, men fik kigget de andre igennem, og fandt en, som passede på "drømme"doneren  
Men men, vi er nu også tilfredse, med ham vi kan få  

det er såååå svært med at finde donor - og det er en jungle

Bruger I Cryos eller Nordisk Sædbank.. ?

Anmeld

7. november 2012

tankai

Sandradee82 skriver:

det er såååå svært med at finde donor - og det er en jungle

Bruger I Cryos eller Nordisk Sædbank.. ?

Vi bruger Cryos.. 

Det var hvad vi fik besked på af vores gyn..

Kan heller ikke finde den andens hjemmeside Medmindre jeg vil donere sæd, og det kan vidst ikke helt lade sig gøre 

Anmeld

7. november 2012

Sandradee82

tankai skriver:

Vi bruger Cryos.. 

Det var hvad vi fik besked på af vores gyn..

Kan heller ikke finde den andens hjemmeside Medmindre jeg vil donere sæd, og det kan vidst ikke helt lade sig gøre 

Vi bruger også Cryos - har netop talt med dem over telefonen i dag da jeg var i tvivl om vi kunne bruge den samme donor efter vi har aborteret...   De er de sødeste mennesker og snakke med.. og det har man virkelig også brug for i dette forløb

Anmeld

7. november 2012

tankai

Sandradee82 skriver:

Vi bruger også Cryos - har netop talt med dem over telefonen i dag da jeg var i tvivl om vi kunne bruge den samme donor efter vi har aborteret...   De er de sødeste mennesker og snakke med.. og det har man virkelig også brug for i dette forløb

vi har ikke haft kontakt med dem, men jeg elsker simpelthed deres hjemmeside..

super nem at finde rundt i.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.