Alm fødsel efter 2 kejsersnit...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.414 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. november 2012

norenberg

Hej ville lige høre er der nogen der har erfaring med at føde naturligt efter 2 kejsersnit....jeg fik den første med ak kejsersnit, så en alm fødsel og sidste med ak kejsersnit....og står nu og skal have igen til april/maj....fik først at vide at jeg skulle have planlagt kejsersnit, men efter to samtaler med to forskellige overlæger siger begge de kun anbefaler det, men har jeg et ønske om at føde normalt er det det vi skal prøve....hvad vil i gøre hvis det var jer, syntes jo det var super fedt at føde selv og kan jo med høj sansynlighed komme hjem samme dag til de 3 andre....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

roenlund

Har aldrig selv fået kejsersnit men troede ikke at man måtte føde vaginalt efter to kejsersnit da der var for store risisi...

Anmeld

6. november 2012

norenberg

roenlund skriver:

Har aldrig selv fået kejsersnit men troede ikke at man måtte føde vaginalt efter to kejsersnit da der var for store risisi...

Det plejer de også at sige, men pludselig får jeg noget andet at vide, så derfor jeg lige ville høre om der var nogen der havde erfaringer med det..

Anmeld

6. november 2012

Maja88

min veninde er JM og hun siger desværre det er no go

Anmeld

6. november 2012

baby012

Har ingen erfaring med KS .. 

Men jeg ville nok ikke selv turde tage chancen , er det ikke noget med aT det gamle ar kan gå op ?? 

Ville ikke gå uden en 

Anmeld

6. november 2012

Mor til Frederic og Freya

norenberg skriver:

Hej ville lige høre er der nogen der har erfaring med at føde naturligt efter 2 kejsersnit....jeg fik den første med ak kejsersnit, så en alm fødsel og sidste med ak kejsersnit....og står nu og skal have igen til april/maj....fik først at vide at jeg skulle have planlagt kejsersnit, men efter to samtaler med to forskellige overlæger siger begge de kun anbefaler det, men har jeg et ønske om at føde normalt er det det vi skal prøve....hvad vil i gøre hvis det var jer, syntes jo det var super fedt at føde selv og kan jo med høj sansynlighed komme hjem samme dag til de 3 andre....

Efter 2 ks, må man ikke selv føde - det siger de ihvertfald her hos os...

Anmeld

6. november 2012

SussieThyssen

Min datter har født to børn efter den første, der blev taget ved AKS.
Og den første fødsel skete under 13 mdr. efter KS'et.
Så det kan du sagtens.
Proceduren er, at du så sikkert bliver sat i gang ca 14 dage før termin, så barnet ikke bliver for stort.

For min datters vedkommende, gik det bare super flot begge gange.
Hun fik to store piger på 4300g begge gange ca. 14 dage før termin, Og tog hjem på helt normal vis, bagefter.
Tror hun overnattede med den første, men tog hjem samme dag med nr 2, men kan ikke helt huske det.

Men om man kan få lov efter 2 KS'er er jeg ikke sikker på, men hvorfor ikke...hvis, man holder godt øje med dig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. november 2012

Hvem?

norenberg skriver:

Jeg har fået 2 AKS i samme år, hvor det første sprang da jeg ventede nr. 2 - hvis vi ska ha nr. 3 - føder jeg normalt (eller jeg ska hvert fald prøve)

- Det er meget usandsynlig de giver lov, og jeg har fået nej flere gange, men fordi mit ønske er så stort om en alm. fødsel, har de givet et ja - dog med den risici at arret kan springe igen - MEN vi skal max. have 3 børn, så der kommer ikke flere efter den næste, så jeg er villig til at prøve, men der skulle meget overtales til og de fraråder det stadigt - men jeg VIL prøve en sidste gang (Jep, jeg er en meget stædig kvinde)

Anmeld

6. november 2012

Skouboe

Jeg har fået at vide af lægerne (jeg spurgte i tilfælde af at vi skulle have 3) at hvis det virkeligt er det gerne vil, så er de ofte villige til at prøve, så længe der ikke er andet der taler i mod det.

Jeg har også en veninde der er JM og hun siger stort set det samme. Der er ingen der vil tvinge dig til KS hvis du virkeligt ønsker en vaginal fødsel.

Anmeld

6. november 2012

Rikke S

roenlund skriver:

Det er også hvad jeg har fået at vide, efter mine 2 kejsersnit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.