Hej ville lige høre er der nogen der har erfaring med at føde naturligt efter 2 kejsersnit....jeg fik den første med ak kejsersnit, så en alm fødsel og sidste med ak kejsersnit....og står nu og skal have igen til april/maj....fik først at vide at jeg skulle have planlagt kejsersnit, men efter to samtaler med to forskellige overlæger siger begge de kun anbefaler det, men har jeg et ønske om at føde normalt er det det vi skal prøve....hvad vil i gøre hvis det var jer, syntes jo det var super fedt at føde selv og kan jo med høj sansynlighed komme hjem samme dag til de 3 andre....
Min datter har født to børn efter den første, der blev taget ved AKS.
Og den første fødsel skete under 13 mdr. efter KS'et.
Så det kan du sagtens.
Proceduren er, at du så sikkert bliver sat i gang ca 14 dage før termin, så barnet ikke bliver for stort.
For min datters vedkommende, gik det bare super flot begge gange.
Hun fik to store piger på 4300g begge gange ca. 14 dage før termin, Og tog hjem på helt normal vis, bagefter.
Tror hun overnattede med den første, men tog hjem samme dag med nr 2, men kan ikke helt huske det.
Men om man kan få lov efter 2 KS'er er jeg ikke sikker på, men hvorfor ikke...hvis, man holder godt øje med dig.

Kærligst
Sussie
Anmeld