Råd ang. hjemmelavede julegaver fra 3årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. november 2012

mor2100kbh

Tænker det kunne være sjovt for min datter selv at lave julegaver til de nærmeste i familie.

Meeeen, jeg er ikke videre kreativ eller opfindsom så derfor har jeg brug for jeres ideer til hvad hun kunne lave.

Det skal kunne laves af en på 3år med hjælp fra mig og det skal helst ikke koste en bondegård

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

Benjamins'mor

Min søn har fået lov at slå sig løs med malling på et lærred til sine oldeforældre. Han er snart 2.

Og til sin farmor og farfar har han lavet hånd og fod aftryk i trylledej som vi vil male.

Hans anden oldefar får et krus vi selv har designet på nettet og måske også håndaftryk i trylledej.

Ellers;

Julekugler hvor dit barn maler med speciel maling, evt håndaftryk.

Anmeld

6. november 2012

mor2100kbh

Benjamins'mor skriver:

Min søn har fået lov at slå sig løs med malling på et lærred til sine oldeforældre. Han er snart 2.

Og til sin farmor og farfar har han lavet hånd og fod aftryk i trylledej som vi vil male.

Hans anden oldefar får et krus vi selv har designet på nettet og måske også håndaftryk i trylledej.

Ellers;

Julekugler hvor dit barn maler med speciel maling, evt håndaftryk.

Det med at lave noget i trylledej er ikke så dum en idé

Maling er jeg ikke den store fan af da det ofte sviner for meget så det nøjes hun med at lave i børnehave og hos andre

Anmeld

6. november 2012

Tullemuzz

mor2100kbh skriver:

Tænker det kunne være sjovt for min datter selv at lave julegaver til de nærmeste i familie.

Meeeen, jeg er ikke videre kreativ eller opfindsom så derfor har jeg brug for jeres ideer til hvad hun kunne lave.

Det skal kunne laves af en på 3år med hjælp fra mig og det skal helst ikke koste en bondegård

Male på en stor sten min søn kom hjem fra dagplejer med en Mariehøne det kunne da også blive en god gave og så bare lige go det et lag dekopagelak så er den lige til og rører af eller til og ligge og pynte udenfor

Anmeld

6. november 2012

Tullemuzz

Eller lime papir stykker sammen på noget karton

Anmeld

6. november 2012

mor2100kbh

jeg overvejer lidt at lave noget med en billedramme med et billede af hende selv i.

Tænker om man ikke kan lime perler på???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.