Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa. Ja som overskriften siger, hvilke mekaniker bruger du/I i Aalborg og omegn? Min lille City bil skal senest være til syn på tirsdag og har fået skiftet et par småting, i dag begynder den så at vise "airbag-fejl" og det billigste sted jeg har fundet til at rette den, kostet min 2700 så kender I en billig mekaniker her omkring, så giv mig endelig et praj! PFT PS. Jeg har en formodning om hvor fejlen er
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ariel skriver: Hejsa. Ja som overskriften siger, hvilke mekaniker bruger du/I i Aalborg og omegn? Min lille City bil skal senest være til syn på tirsdag og har fået skiftet et par småting, i dag begynder den så at vise "airbag-fejl" og det billigste sted jeg har fundet til at rette den, kostet min 2700 så kender I en billig mekaniker her omkring, så giv mig endelig et praj! PFT PS. Jeg har en formodning om hvor fejlen er
Ved godt det ligger lidt uden for ålborg ca 30 min kørsel men Kims auto i brøndum hører under løgstør kan varmt anbefales. Min mor skulle ha lavet tandrem og havde fået tilbud på sjælland som lød på 3500 men her fik hun skiftet tandrem samt rem til servostyring for 1800 kr inkl moms. Så hvis du vil kører lidt for det er han helt sikkert et kald værd.
serinasmor skriver: Da vi boede i Aalborg og havde bil brugte vi steves auto (mener jeg det hed) han er ikke mega billig ... til gengæld laver han det han siger han laver og springer ikke over ... en god reel mekaniker
Da vi boede i Aalborg og havde bil brugte vi steves auto (mener jeg det hed) han er ikke mega billig ... til gengæld laver han det han siger han laver og springer ikke over ... en god reel mekaniker
livhemdrup skriver: Ved godt det ligger lidt uden for ålborg ca 30 min kørsel men Kims auto i brøndum hører under løgstør kan varmt anbefales. Min mor skulle ha lavet tandrem og havde fået tilbud på sjælland som lød på 3500 men her fik hun skiftet tandrem samt rem til servostyring for 1800 kr inkl moms. Så hvis du vil kører lidt for det er han helt sikkert et kald værd.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128