lidt ond, men ganske morsom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2012

Loa

Nettemor skriver:

Så den fulde video med hende. Hun sad virkelig og kæmpede for ikke at vise hendes mor at hun var ked af det Og hun var faktisk bekymret for om moren havde fået det skidt af at spise så meget slik

Ej nej nej virkelig?? Cute!!!!!

Hvor kan man se den video henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

Nettemor

Loa skriver:

Efter det klip kommer der jo nogle forslag op. Og så trykkede jeg på en af dem.. Skal lige se om jeg kan finde et link

Anmeld

6. november 2012

Muhmi

Den reaktion ved 1:27 er nok den reaktion jeg ville forvente fra Silas hvis det var hehehe... MEN jeg håber han vil reagere som ham den den næstsidste af børnene, for det var da bare priceless "I just want you to feel happy" AWWWW Der smeltede mit hjerte godt nok!!! De sidste tre reaktioner var VIRKELIG gode

Anmeld

6. november 2012

Nettemor

Loa skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=9gPktcV0A-g&NR= 1&feature=endscreen

Anmeld

6. november 2012

Nettemor

Muhmi skriver:

Den reaktion ved 1:27 er nok den reaktion jeg ville forvente fra Silas hvis det var hehehe... MEN jeg håber han vil reagere som ham den den næstsidste af børnene, for det var da bare priceless "I just want you to feel happy" AWWWW Der smeltede mit hjerte godt nok!!! De sidste tre reaktioner var VIRKELIG gode

Ja mega. Håber lidt det var sådan Sebastian ville reagere. Måske hvis det drejede sig om slik. Men hvis det var kiks tror jeg det var en anden sag

Anmeld

6. november 2012

Muhmi

Nettemor skriver:

Ja mega. Håber lidt det var sådan Sebastian ville reagere. Måske hvis det drejede sig om slik. Men hvis det var kiks tror jeg det var en anden sag

Det håber jeg virkelig også at Silas vil... Men kunne lige se det for mig der ved 1:27... Hehe... Nok den reaktion de fleste børn vil komme med

Anmeld

6. november 2012

Nettemor

Muhmi skriver:

Det håber jeg virkelig også at Silas vil... Men kunne lige se det for mig der ved 1:27... Hehe... Nok den reaktion de fleste børn vil komme med

Hehe ja! Og især når de ikke er ældre

Anmeld

6. november 2012

Nettemor

Muhmi skriver:

Men synes nu det var lidt vildt så stort et nummer det var for så mange af de 'store' børn.. De små tog det faktisk bedre...

Anmeld

6. november 2012

Muhmi

Nettemor skriver:

Men synes nu det var lidt vildt så stort et nummer det var for så mange af de 'store' børn.. De små tog det faktisk bedre...

Ja det var jeg også forundret over... Men jeg mener jo så også at det handler om hvordan man opdrager dem

Anmeld

6. november 2012

Loa

Nettemor skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=9gPktcV0A-g&NR= 1&feature=endscreen

Hun er da bare for skøn

Nårh hvor ville jeg elske hvis Isabella reagerede sådan....

Tror desværre bare hun ville få et hysteri anfald som nogen af de andre børn i videoerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.