Anonym skriver:
Jeg han lige brug for at komme ud med det her!
Jeg ved ikke om det er mig som er galt på det her, eller hvad.
Sagen er den at min svineringe er gravid. Det er jo dejligt for hende, Men!
Min mand spørger hende så om hvorfor de ikke venter, da de ikke har penge og er på r**** hver mdr. Så sidder hun og siger at det er pga pengene, og at hun mener deres forhold bliver bedre!
Jeg var ved at ryge ned af stolen da hun sagde det. Vi ved nemlig godt hvordan deres forhold kører derhjemme, men det er jo deres sag 
De har aldrig pengen mere end 14 dage, de kan ikke betale til tiden, og hver mdr spørger de om penge til mad! Vi har så sagt nej, for vi kan ikke blive ved hver mdr at låne dem penge. Derfor mener vi jo ikke at det er nu de skal have barn, da de ikke engang kan forsørge dem selv, hvordan kan de så når der kommer en lille en!?
Skulle lige ud med det 
Hold da op, lyder som om hun Helle helt har sat sig ind i penge sagerne med hensyn til at havde et barn 
Det koster mere end man lige tror.
selv fik jeg tidligt børn og regnede meget på hvordan det skulle køre rundt og nogle måneder er jo svære end andre.
så på trods af jeg havde regnet meget på hvad det ville koste om måneden var der alligevel udgifter ved det der kom bag på mig 
nu får jeg så udover børnechek hver tredje måned for jeg også penge hver måned til begge piger fra deres fædre (da jeg ikke er sammen med dem) og på trods af sser syntes jeg stadig nogle måneder kan være svære økonomisk 
Håber da det bedste for dem men havde jeg stået med dårlig økonomi da jeg blev gravid og knap kunne forsørge mig selv havde jeg ikke gjord det
Anmeld