Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg lvede hjemmelavt bounty den anden dag og så har chokolade på idag .. de er måske ikke så pæne men, det er os første gang
og hvor smager de godt. og nemme og lave
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lucas<3 skriver: jeg lvede hjemmelavt bounty den anden dag og så har chokolade på idag .. de er måske ikke så pæne men, det er os første gang og hvor smager de godt. og nemme og lave
Hihi, ja kønne er de ikke, men det vigtigste er nu også at de smager skønt
Ja, en opskrift VILLE vist være på sin plads.. Numme numme, elsker bounty
CamillaSoefelt skriver: Mums det lyder lækkert:-). Må man få en opskrift;0)?
Mums det lyder lækkert:-). Må man få en opskrift;0)?
man skal bruge
1 dåse kondenseret mælk
300g kokosmel
det skal æltes sammen og så på køl, til det er fast. og så skal de bare rulles ud som man nu syns de skal se ud.. og så på køl til man putter smeltet chokolade på..
Muhmi skriver: Hihi, ja kønne er de ikke, men det vigtigste er nu også at de smager skønt Ja, en opskrift VILLE vist være på sin plads.. Numme numme, elsker bounty
hihi neej kønne er de ikk.. er mega fummel fingeret..
men opskriften er kommet
Jamen de ser da helt perfekte ud, og ligesom hvis jeg sku ha lavet dem
Øde må lige prøves engang! Vh stine
lucas<3 skriver: hihi neej kønne er de ikk.. er mega fummel fingeret.. men opskriften er kommet
Hehe kender det, øvelse gør jo mester
Fedt, den virker nem, den tror jeg vil lave i morgen
Muhmi skriver: Hehe kender det, øvelse gør jo mester Fedt, den virker nem, den tror jeg vil lave i morgen
de er mega nemme og lave
husk lige billede hvis de bliver bedre ind mine
lucas<3 skriver: de er mega nemme og lave husk lige billede hvis de bliver bedre ind mine
Hehe okay
Det der dåse mælk der, hvad er det og hvor køber man det? OG hvor langt tid skal det ca. stå i køleskabet?
Muhmi skriver: Hehe okay Det der dåse mælk der, hvad er det og hvor køber man det? OG hvor langt tid skal det ca. stå i køleskabet?
jag fandt det i brugsen, men kvickly har det os..
det er noget mælk på dåse..
det skal stå ind til det er fast.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128