Sovs til baby på 6,5 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.371 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. november 2012

christinak

jeg søger en opskrift på sovs til vores søn på snart 7 måneder, nogle der ligger inde med en god en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ka han ik bare spise det samme sovs som jer?? 

Ellers ville jeg bare lave en alm opbagt sovs, også bruge lidt bulion til smag. Smør sovs, eller knor sovse. Vh stine

Anmeld

6. november 2012

christinak

StineW79 skriver:

Ka han ik bare spise det samme sovs som jer?? 

Ellers ville jeg bare lave en alm opbagt sovs, også bruge lidt bulion til smag. Smør sovs, eller knor sovse. Vh stine

Er nemlig i tvivl om han må få det sovs som vi får da der er alt det med krydderier 

Anmeld

6. november 2012

kekp

christinak skriver:

jeg søger en opskrift på sovs til vores søn på snart 7 måneder, nogle der ligger inde med en god en

Vores får det sovs vi spiser. Han får bare ikke så meget og så holder jeg igen med saltet 

Anmeld

6. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
christinak skriver:

Er nemlig i tvivl om han må få det sovs som vi får da der er alt det med krydderier 

Thea fik bare det samme som os, og sku hun feks ha kødsovs, ja så tog vi bare lidt fra inden det var færdigt krydret.

Thea var/ er stadig helt vild med hollandaise sovs og fisk. Vh stine

Anmeld

6. november 2012

Mor til Frederic og Freya

christinak skriver:

freya bliver 7 mdr om 10 dage og hun får der sovs vi andre får den dag...

og hvis du mener at sovsen er for stærk kan du nøjes med at give hende en lille kladt og så blande det mere mælk i hends mad...

igår fik vi kylling - pasta og sovs... hun fik det samme bare blendet en smule og så lidt ekstra vand i...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.