Præsident valg - hvem skal vinde ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

Weber

Jeg stemmer for romney. Han er ikke særlig karismatisk, men under valgkampen har han sagt hvad han mente og ville, hvilket jeg synes Obama har manglet. Derudover er jeg udenrigspolitisk mest enig med romney.

mener Obamas lovning om at være ude af Afghanistan i 2014 er farlig, da overdragelsen allerede er 2 år bagud og er så træt af løftebrud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

M (:

Yay, så blev det Obama igen

Anmeld

7. november 2012

Isaac's mor

Haha vi er vist ret enige alle sammen

Anmeld

7. november 2012

Troldemommi

Obama

Anmeld

7. november 2012

baby012

YAY !!!!

STOR SEJER TIL OBAMA !! 

Anmeld

7. november 2012

KittyCatta

Jeg er helt klart for Romney, hvis skulle vælge ham og Obama! Han er godt nok meget konservativ, men han kan som den eneste formå at holde en liberal finanspolitik.

allerhelst så jeg Ron Paul som præsident

Anmeld

7. november 2012

Muhmi

Hvor er det dog dejligt at se Amerikanerne stemme med hovedet

Anmeld

7. november 2012

Wimmie

Weber skriver:

Jeg stemmer for romney. Han er ikke særlig karismatisk, men under valgkampen har han sagt hvad han mente og ville, hvilket jeg synes Obama har manglet. Derudover er jeg udenrigspolitisk mest enig med romney.

mener Obamas lovning om at være ude af Afghanistan i 2014 er farlig, da overdragelsen allerede er 2 år bagud og er så træt af løftebrud...

Har du nogensinde "mødt" en politiker (dansk, amerikansk...) der ikke have løftebrud? 

Tror det er fysisk umuligt....

Anmeld

7. november 2012

Vidunderligeunger

Wimmie skriver:

Har du nogensinde "mødt" en politiker (dansk, amerikansk...) der ikke have løftebrud? 

Tror det er fysisk umuligt....

ja man skal jo netop huske at det de "lover" er at de vil gøre DERES til at det bliver som de nu ønsker, men at de jo hele tiden skal indgå forlig med de andre partier, hvert fald i DK. Så hvis ikke der ville blive et løftebrud ville det jo også være underligt

ligesom herhjemme, Helle har jo faktisk klaret det ok! Selvom meget af det hun har "lovet" (ønsket) ikke er kommet igennem - endnu !

så erklærer mig hermed enig

Anmeld

7. november 2012

Wimmie

Vidunderligeunger skriver:

ja man skal jo netop huske at det de "lover" er at de vil gøre DERES til at det bliver som de nu ønsker, men at de jo hele tiden skal indgå forlig med de andre partier, hvert fald i DK. Så hvis ikke der ville blive et løftebrud ville det jo også være underligt

ligesom herhjemme, Helle har jo faktisk klaret det ok! Selvom meget af det hun har "lovet" (ønsket) ikke er kommet igennem - endnu !

så erklærer mig hermed enig

Ja, det er meget sjældent der rent faktisk er fokus på de ting de har fået gennemtrumfet.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.