Jeg kan nu officielt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
17 svar
0 synes godt om
6. november 2012

An&Jo

kalde mig for nyopstartet konsulent ved et nyt dansk børnetøjsfirma, og skal iden forbindelse finde en dag hvor jeg holder åbent hus for at vise deres produkter frem for eventuelle købere..

Jeg vil i den forbindelse meget gerne sprede ordet ud her omkring at jeg holder åbent hus i mit eget hjem, hvor der vil være kaffe, the og kage til de fremmødte.. der er ingen dato endnu, men den vil blive fastlagt til den dag der er flest interesserede..

Tøjet går fra str 1 år til str 12 år.. det er i rigtig god kvalitet, og jeg glæder mig til at komme ordentlig igang med det..

I kan se tøjet på deres hjemmeside her http://www.bellespommes.com/

desværre yder hjemmesiden ikke den helt store cadou til tøjet, og det ser meget bedre ud i virkeligheden..

Da det er helt nyt er der heller ikke så meget i kollektionen endnu, men det arbejder de på at få..

Kunne i herinde være interesseret i at komme til et åbent hus arrangement ved mig??

Jeg bor i Halvrimmen ved Brovst i nordjylland..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

Maja_4000

Hvis du ikke boede så langt væk , ville jeg rigtig gerne

Anmeld

6. november 2012

An&Jo

Maja_4000 skriver:

Hvis du ikke boede så langt væk , ville jeg rigtig gerne

ja det er lidt ærgeligt, men jeg ved at der bor konsulenter i nærheden af dig.. der er så vidt jeg er orienteret et par stykekr ovre på øen..

Anmeld

6. november 2012

Maja_4000

An&Jo skriver:

ja det er lidt ærgeligt, men jeg ved at der bor konsulenter i nærheden af dig.. der er så vidt jeg er orienteret et par stykekr ovre på øen..

Okay Har aldrig hørt om mærket før :b

Anmeld

6. november 2012

An&Jo

Maja_4000 skriver:

Okay Har aldrig hørt om mærket før :b

Det er også helt nyopstartet her i somemrs, så der skal laves en masse markedsføring af produktet..

Anmeld

6. november 2012

tarkoflen

Uhh håber det bliver godt, men der er vist noget længe til, at jeg har et barn der kan passe tøjet ellers ville jeg gerne komme!

Anmeld

6. november 2012

HeidiØ

An&Jo skriver:

kalde mig for nyopstartet konsulent ved et nyt dansk børnetøjsfirma, og skal iden forbindelse finde en dag hvor jeg holder åbent hus for at vise deres produkter frem for eventuelle købere..

Jeg vil i den forbindelse meget gerne sprede ordet ud her omkring at jeg holder åbent hus i mit eget hjem, hvor der vil være kaffe, the og kage til de fremmødte.. der er ingen dato endnu, men den vil blive fastlagt til den dag der er flest interesserede..

Tøjet går fra str 1 år til str 12 år.. det er i rigtig god kvalitet, og jeg glæder mig til at komme ordentlig igang med det..

desværre yder hjemmesiden ikke den helt store cadou til tøjet, og det ser meget bedre ud i virkeligheden..

Da det er helt nyt er der heller ikke så meget i kollektionen endnu, men det arbejder de på at få..

Kunne i herinde være interesseret i at komme til et åbent hus arrangement ved mig??

Ej, det lyder da bare vildt spændende!

Synes godt nok der er lidt langt derop :/ Så sku man gøre det til en udflugt og samle nogle stykker og køre

Anmeld

6. november 2012

Faith

Elsker børnetøjsdemoer!!!

Men du bor desværre lidt for langt væk. Jeg bor i midtjylland. Ellers kom jeg gerne!

Anmeld

6. november 2012

betski

An&Jo skriver:

Tror desværre ikke, at det noget for min datter.

Bor ellers ikke så langt væk endda. Vil ønske dig pøj pøj med det nye erhverv

Anmeld

6. november 2012

An&Jo

Faith skriver:

Elsker børnetøjsdemoer!!!

Men du bor desværre lidt for langt væk. Jeg bor i midtjylland. Ellers kom jeg gerne!

Jeg kommer jo også til at køre ud, og jeg kan nu nok komme en tur til Midtjylland på et tidspunkt hvis det er du kan samle en flok når jeg kommer igang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.