Har lyst til lækkert til frokost.. Men hvad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. november 2012

naomi

Ja, overskriften siger sig selv. Jeg er møg lækkersulten efter en super lækker frokost.. Men ved ikke hvad det skulle være og jeg gider jo ikke ud og spise med mig selv Så kom endelig med nogle forslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

Mor1012

naomi skriver:

Ja, overskriften siger sig selv. Jeg er møg lækkersulten efter en super lækker frokost.. Men ved ikke hvad det skulle være og jeg gider jo ikke ud og spise med mig selv Så kom endelig med nogle forslag

ja her står den bare på suppe

Anmeld

6. november 2012

Gardenia

naomi skriver:

Jeg har selv samme problem ... Eller .. Mit problem er nok egentligt mest at jeg har vild lyst til kagecreme og marcipan... Men det kan jeg ligesom ikke sætte mig til at spise nu (eller i nat kl 3 da jeg vågnede med lysten....)

Har ikke noget af det under alle omstændigheder ... Så lurer da lige med her og håber på lysten til noget andet godt kommer

Anmeld

6. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hva har du af spændne ting i dine køkkenskabe?? 

Jeg tror mig og thea ska ha rugbrød, med flæskesteg fra i går, eller en bolle med hjemmelavet æggesalat/ tunsalat, salat blade, agurk og tomat!  Vh stine

Anmeld

6. november 2012

UnderCover37

Hva har du af spændne ting i dine køkkenskabe?? 

Jeg tror mig og thea ska ha rugbrød, med flæskesteg fra i går, eller en bolle med hjemmelavet æggesalat/ tunsalat, salat blade, agurk og tomat!  Vh stine

Uhm Tunsalat... dét tror jeg da lige jeg skal ha' når jeg er retur fra lægen!  Hjemmelavet selvfølgelig!

Anmeld

6. november 2012

Dinna88

En lækker sandwich!!

Anmeld

6. november 2012

naomi

Tak for jeres input Jeg har nu været køkkenskabene igennem og som kræsen gravid er det lækreste jeg kan finde på spaghetti med champingnonsauce Kunne man evt spice det lidt op?

Anmeld

6. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
UnderCover35 skriver:

Uhm Tunsalat... dét tror jeg da lige jeg skal ha' når jeg er retur fra lægen!  Hjemmelavet selvfølgelig!

Ja det ska være hjemmelavet, det er bare det bedste!! Vh stine

Anmeld

6. november 2012

sne190810

Jeg skal have lækre rugbrødsmadder,- måske du kunne blive fristet?

Skal have en mad med grov humus, en med advokado m. lidt mayonaise og en med skive ost.

Anmeld

6. november 2012

banana3

naomi skriver:

Her står den på salat med kyllig fra i går. + rugbrøds terne ristet i kokusolie.. mmmm.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.