Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, overskriften siger sig selv. Jeg er møg lækkersulten efter en super lækker frokost.. Men ved ikke hvad det skulle være og jeg gider jo ikke ud og spise med mig selv Så kom endelig med nogle forslag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
naomi skriver: Ja, overskriften siger sig selv. Jeg er møg lækkersulten efter en super lækker frokost.. Men ved ikke hvad det skulle være og jeg gider jo ikke ud og spise med mig selv Så kom endelig med nogle forslag
ja her står den bare på suppe
Jeg har selv samme problem ... Eller .. Mit problem er nok egentligt mest at jeg har vild lyst til kagecreme og marcipan... Men det kan jeg ligesom ikke sætte mig til at spise nu (eller i nat kl 3 da jeg vågnede med lysten....)
Har ikke noget af det under alle omstændigheder ... Så lurer da lige med her og håber på lysten til noget andet godt kommer
Hva har du af spændne ting i dine køkkenskabe??
Jeg tror mig og thea ska ha rugbrød, med flæskesteg fra i går, eller en bolle med hjemmelavet æggesalat/ tunsalat, salat blade, agurk og tomat! Vh stine
Hva har du af spændne ting i dine køkkenskabe?? Jeg tror mig og thea ska ha rugbrød, med flæskesteg fra i går, eller en bolle med hjemmelavet æggesalat/ tunsalat, salat blade, agurk og tomat! Vh stine
Uhm Tunsalat... dét tror jeg da lige jeg skal ha' når jeg er retur fra lægen! Hjemmelavet selvfølgelig!
En lækker sandwich!!
Tak for jeres input Jeg har nu været køkkenskabene igennem og som kræsen gravid er det lækreste jeg kan finde på spaghetti med champingnonsauce Kunne man evt spice det lidt op?
UnderCover35 skriver: Uhm Tunsalat... dét tror jeg da lige jeg skal ha' når jeg er retur fra lægen! Hjemmelavet selvfølgelig!
Ja det ska være hjemmelavet, det er bare det bedste!! Vh stine
Jeg skal have lækre rugbrødsmadder,- måske du kunne blive fristet?
Skal have en mad med grov humus, en med advokado m. lidt mayonaise og en med skive ost.
Her står den på salat med kyllig fra i går. + rugbrøds terne ristet i kokusolie.. mmmm..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128