Vis mig lige din hverdagstaske!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2012

HeidiØ

piap skriver:

ja ikke sådan når man er bit af en gal taske  

min LV har jeg købt af en veninde som bare skulle af med den så fik den ret billig

Uuh det lyder altså ikke helt dårligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

Dot D

HeidiØ skriver:

Ej, den er virkelig fed!

Ja ikke...

Har fået rigtigt mange snakke pga den. Folk stopper mig og siger, det er en fed taske, og så går snakken, hi hi

Fik feks en god snak med en engelsk kvinde, der var på samme hotel, som vi var på kursus på. Vi endte ud med at finde ud af, at vi havde samme uddannelse, bare i hvert sit land

Anmeld

6. november 2012

Pimme

Jeg har min elskede decandent shopper i sort croco  Elsker den taske.. Ønsker mig dog skuldertasken i brun også.. 

Anmeld

6. november 2012

Mette.

HeidiØ skriver:

Åh det tror jeg virkelig ikke Har også fødselsdag om 10 dage.. men han ku vel slå det sammen

Ja, det lyder da som en fornuftig ide.

Anmeld

6. november 2012

Kloster

Jeg har denne her fra Octopus. Der er mange lommer i og en helt fin størrelse til mig. Synes jeg kan have ALT i den og har nok også alt for meget ragelse i den

Fik den i julegave sidste år, og har nærmest ikke brugt andre. Det her er tasken for mig. Men som tiden går, kan jeg jo godt se, jeg skal finde en lidt mere smartere en til når vi er i byen. Ved bare ikke hvilken...

Har nogle andre tasker, men de er ikke så unikke, synes jeg...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. november 2012

HeidiØ

Dot D skriver:

Ja ikke...

Har fået rigtigt mange snakke pga den. Folk stopper mig og siger, det er en fed taske, og så går snakken, hi hi

Fik feks en god snak med en engelsk kvinde, der var på samme hotel, som vi var på kursus på. Vi endte ud med at finde ud af, at vi havde samme uddannelse, bare i hvert sit land

Det er da fedt med sådan en taske der bare trækker samtaler .. Hvor er det skægt, hehe.. men de har osse ret, den er både fed og opsigtsvækkende

Anmeld

6. november 2012

HeidiØ

Pimme skriver:

Jeg har min elskede decandent shopper i sort croco  Elsker den taske.. Ønsker mig dog skuldertasken i brun også.. 

Årh de er altså osse bare lækre.. og dyre  

Anmeld

6. november 2012

HeidiØ

Kloster skriver:

Jeg har denne her fra Octopus. Der er mange lommer i og en helt fin størrelse til mig. Synes jeg kan have ALT i den og har nok også alt for meget ragelse i den

Fik den i julegave sidste år, og har nærmest ikke brugt andre. Det her er tasken for mig. Men som tiden går, kan jeg jo godt se, jeg skal finde en lidt mere smartere en til når vi er i byen. Ved bare ikke hvilken...

Har nogle andre tasker, men de er ikke så unikke, synes jeg...

Den er også rigtig lækker!!

Men ja, jo flere lommer des mere ragelse hehe! Men det er det fede ved det.. måske finder man engang imellem en sjov ting i den jo

Anmeld

6. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg har en pink en fra Friis og Company, er det ikke sådan det hedder? Billede kommer senere, hvis jeg husker det..

Anmeld

6. november 2012

HeidiØ

Mor til Ida <3 skriver:

Jeg har en pink en fra Friis og Company, er det ikke sådan det hedder? Billede kommer senere, hvis jeg husker det..

Self husker du det!!

Og friis og co laver fede tasker da..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.