Blodprøve Aalborg sygehus Nord/Syd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.580 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. november 2012

**Ønskebabyen

Hej piger.

Ved I om man skal bestille tid til blodprøve dag, eller skal man bare møde op på sygehuset?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

**Ønskebabyen

Slet ikke nogen der ved noget??

Anmeld

6. november 2012

come2

**Ønskebabyen skriver:

Hej piger.

Ved I om man skal bestille tid til blodprøve dag, eller skal man bare møde op på sygehuset?

Da jeg var på sygehus nord trak jeg et nummer og fik prøven taget. Men ved faktisk ikke om det var fordi gynækologisk afd havde bestilt for mig.

Anmeld

6. november 2012

Peanut

På Aabenraa sygehus skal man bare trække nummer også kommer man ind i rækkefølge. Det siger min mand som efterhånden har fået taget en del blodprøver  Mon ikke det er det samme deroppe?

Anmeld

6. november 2012

Miin'Baby'Mus

**Ønskebabyen skriver:

Hej piger.

Du kan både bestille tid eller møde op.

Møder du op er der nok 40 mennesker før dig, men laver du en tid så skal du jo bare møde op til tiden og ungår derfor at sidde og kukkelure  Du skal bare huske at sige i skranken at du har en tid, ellers får du bare et nummer 

Anmeld

6. november 2012

**Ønskebabyen

come2 skriver:

Da jeg var på sygehus nord trak jeg et nummer og fik prøven taget. Men ved faktisk ikke om det var fordi gynækologisk afd havde bestilt for mig.

Tak for svar Satser på man bare skal trække et nummer så

Anmeld

6. november 2012

**Ønskebabyen

Peanut skriver:

På Aabenraa sygehus skal man bare trække nummer også kommer man ind i rækkefølge. Det siger min mand som efterhånden har fået taget en del blodprøver  Mon ikke det er det samme deroppe?

Tak for svar Satser på man bare skal trække et nummer så

Anmeld

6. november 2012

**Ønskebabyen

LilleNyPåVej skriver:

Du kan både bestille tid eller møde op.

Møder du op er der nok 40 mennesker før dig, men laver du en tid så skal du jo bare møde op til tiden og ungår derfor at sidde og kukkelure  Du skal bare huske at sige i skranken at du har en tid, ellers får du bare et nummer 

Okay, nå jamen så må jeg nok hellere alligevel bestille en tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.