tælle kalorier??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. november 2012

Kay

ja... inden jeg blev gravid tabte jeg mig meget ved at bruge madlog... og med de hersens graviditets killo glæder jeg mig til at komme igang igen...

men må jeg tælle kalorier mens jeg ammer?? eller skal jeg helst lade være og bare spise nogen lunde sundt (kan jeg ik finde ud af uden madlog har jeg fundet ud af )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

M (:

Kay skriver:

ja... inden jeg blev gravid tabte jeg mig meget ved at bruge madlog... og med de hersens graviditets killo glæder jeg mig til at komme igang igen...

men må jeg tælle kalorier mens jeg ammer?? eller skal jeg helst lade være og bare spise nogen lunde sundt (kan jeg ik finde ud af uden madlog har jeg fundet ud af )

Du må gerne tælle kalorier, men helst ikke under 2000 (mener jeg?), da det ellers kan gå ud over mælken.. 

Anmeld

5. november 2012

Kay

M (: skriver:

Du må gerne tælle kalorier, men helst ikke under 2000 (mener jeg?), da det ellers kan gå ud over mælken.. 

ja og det vil jeg jo helst ikke ud i

Anmeld

6. november 2012

Kay

ingen andre der ved om man må og hvor mage kalorier man evt skal ha??

Anmeld

16. november 2012

Kay

ingen der ved hvor mange kalorier en ammende kvinde skal havde???

Anmeld

16. november 2012

MorDk

En ikke gravid kvinde skal bruge cirka 2.100 kcal per dag. En gravid har typisk brug for 2.500 kalorier dagligt ved almindelig fysisk aktivitet.

En ammende kvinde har brug for cirka 3.000 kcal per dag.

Anmeld

16. november 2012

Kay

MorDk skriver:

En ikke gravid kvinde skal bruge cirka 2.100 kcal per dag. En gravid har typisk brug for 2.500 kalorier dagligt ved almindelig fysisk aktivitet.

En ammende kvinde har brug for cirka 3.000 kcal per dag.

oki tak hvis jeg ik tæller kalorier så over spiser jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.