Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor til Frederic og Freya skriver: han er da bare en dejlig basse dreng... Lyder jo til at han stortrives og bare holder huset i gang... Har selv en pige der er 1 mdr ældre og hold op der sker meget for tiden.. Hun har krybet rundt siden hun var 5½ mdr, så hun er stort set over alt...
han er da bare en dejlig basse dreng...
Lyder jo til at han stortrives og bare holder huset i gang...
Har selv en pige der er 1 mdr ældre og hold op der sker meget for tiden.. Hun har krybet rundt siden hun var 5½ mdr, så hun er stort set over alt...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laulund87 skriver: Den DEJLIGSTE dreng, jamen jeg er forelsket og så er det endda min kommende svigersøn
Den DEJLIGSTE dreng, jamen jeg er forelsket og så er det endda min kommende svigersøn
Mette. skriver: Han er simpelthen så skøn søde Tanja.
Han er simpelthen så skøn søde Tanja.
AnnL skriver: Hvor er han skøn
Hvor er han skøn
tanja. skriver: Godaften de damerTænkte det var ved at være længe siden med en update fra min front af(til dem der er interreseret).Liam bliver allerede 6 mdr her den 15.november, ej men jeg har jo lige fået ham Han burde virkelig kåres til verdens NEMMESTE baby for der er ikke mange ben i at have ham da Han er altid smilende og glad!han triller og triller og er OVERALT nu, han giver moren en masse motion for hans ynglings "leg" er at trille om på maven og råbe og skrige om hjælp for at blive vendt(han kan snildt selv) så det går der meget tid med!han er en stor dreng med en stor appetit, han er allerede oppe på 3 STORE ske måltider for flasken hitter IKKE(stoppede amning ved 4 mdr) men han trives og det er det vigtigsteVores eneste" problem" er godt nok den sut som han ikke vil bruge, men nu er projektet droppet og vi klare os bare uden, vi har kun brug for den i forbindelse ved tigerspring hvor han sover dårligt(sover normalt igennem) men herre gud det er kun faser så det skal nok gå!!Egen badevægt siger nu 8,7 kg og 66 cm så en kort prop der kun vejer 3 kg mindre end hans søster på 2 1/2 år nudet var lidt herfra og så lidt billeder af bassen
Godaften de damerTænkte det var ved at være længe siden med en update fra min front af(til dem der er interreseret).Liam bliver allerede 6 mdr her den 15.november, ej men jeg har jo lige fået ham Han burde virkelig kåres til verdens NEMMESTE baby for der er ikke mange ben i at have ham da Han er altid smilende og glad!han triller og triller og er OVERALT nu, han giver moren en masse motion for hans ynglings "leg" er at trille om på maven og råbe og skrige om hjælp for at blive vendt(han kan snildt selv) så det går der meget tid med!han er en stor dreng med en stor appetit, han er allerede oppe på 3 STORE ske måltider for flasken hitter IKKE(stoppede amning ved 4 mdr) men han trives og det er det vigtigsteVores eneste" problem" er godt nok den sut som han ikke vil bruge, men nu er projektet droppet og vi klare os bare uden, vi har kun brug for den i forbindelse ved tigerspring hvor han sover dårligt(sover normalt igennem) men herre gud det er kun faser så det skal nok gå!!Egen badevægt siger nu 8,7 kg og 66 cm så en kort prop der kun vejer 3 kg mindre end hans søster på 2 1/2 år nudet var lidt herfra og så lidt billeder af bassen
Årh han er sød
Tiden flyver !!!!
tanja. skriver: De bliver et smukt par ham og Maria
De bliver et smukt par ham og Maria
Jaaa og det er vores fortjeneste
mosters bassemand
Hvor er han bare en lækkermås! Skønne dreng!
Janni. skriver: mosters bassemand
Happiness skriver: Hvor er han bare en lækkermås! Skønne dreng!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128