Smageriet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.634 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. november 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Tredje og sidste konfirmation skal holdes til foråret, og jeg er begyndt at kigge efter mad til festen. Er der nogen, der kan anbefale - eller for den sags skyld fraråde - Smageriet? Vi er ikke så begejstrede for mad fra Kokken og Jomfruen - er det i stil med det, eller er der kræset lidt mere for maden? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

JustMe

Mig bekendt er Smageriet en del af Kokken og Jomfruen?

Anmeld

5. november 2012

Mor og meget mere

JustMe skriver:

Mig bekendt er Smageriet en del af Kokken og Jomfruen?

Okay, tak for den info - det vidste jeg ikke. 

Anmeld

5. november 2012

tarkoflen

Mor og meget mere skriver:

Tredje og sidste konfirmation skal holdes til foråret, og jeg er begyndt at kigge efter mad til festen. Er der nogen, der kan anbefale - eller for den sags skyld fraråde - Smageriet? Vi er ikke så begejstrede for mad fra Kokken og Jomfruen - er det i stil med det, eller er der kræset lidt mere for maden? 

Smageriet er kokken og jomfruen i andre klæder det er lavet samme sted! Jeg har fra en veninde hørt, at hun stod og skulle servere brunch fra dem, og der var ikke noget nær nok af det lækre, altså pandekager eksempelvis, der var der beregnet at hver gæst kun tog en... Det er jo nok ikke helt nok

Hvor bor du og hvad er dit budget pr. kuvert?

Anmeld

5. november 2012

Mor og meget mere

tarkoflen skriver:

Smageriet er kokken og jomfruen i andre klæder det er lavet samme sted! Jeg har fra en veninde hørt, at hun stod og skulle servere brunch fra dem, og der var ikke noget nær nok af det lækre, altså pandekager eksempelvis, der var der beregnet at hver gæst kun tog en... Det er jo nok ikke helt nok

Hvor bor du og hvad er dit budget pr. kuvert?

Jeg bor i Ry, konfirmationen holdes i Skanderborg, og drengen vil gerne have græsk- og/eller tyrkiskinspireret mad. Budgettet? Tja - afhænger af lidt af hvert. Jeg laver selv desserten, så for forret og hovedret - som skal være buffet - tænker jeg omkring 150 kroner. 

Anmeld

5. november 2012

tarkoflen

Jeg bor i Ry, konfirmationen holdes i Skanderborg, og drengen vil gerne have græsk- og/eller tyrkiskinspireret mad. Budgettet? Tja - afhænger af lidt af hvert. Jeg laver selv desserten, så for forret og hovedret - som skal være buffet - tænker jeg omkring 150 kroner. 

Jeg tror jeg ville kontakte en af de græske restaurater i Århus og høre dem, hvad de kan

Jeg ved at Chez Tony på Trøjborg er rigtig godt og de har i hvert fald ud af huset

Anmeld

5. november 2012

Mor og meget mere

tarkoflen skriver:

Jeg tror jeg ville kontakte en af de græske restaurater i Århus og høre dem, hvad de kan

Jeg ved at Chez Tony på Trøjborg er rigtig godt og de har i hvert fald ud af huset

Tak, det kigger jeg lige på! 

Anmeld

5. november 2012

tarkoflen

Tak, det kigger jeg lige på! 

Det er den her:

http://www.cheztony.dk/index.php?option=com_conten t&view=article&id=18&Itemid=128

Og jeg er ret sikker på, at han kan lave en rigtig lækker buffet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.