Baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. juni 2009

pedersen

Hej med jer

Bare lige et spørgsmål.. Jeg er i uge 18+3 og har endu ikke mærket liv. Hvornår er det "normalt" at mærke det første gang ?? Er også vild bange for jeg ikke opfatter det, når jeg kan mærke det Er bare lige lidt forvirret Det er sikkert bare mig der er vild utålmodig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2009

Mira0911

pedersen skriver:

Hej med jer

Bare lige et spørgsmål.. Jeg er i uge 18+3 og har endu ikke mærket liv. Hvornår er det "normalt" at mærke det første gang ?? Er også vild bange for jeg ikke opfatter det, når jeg kan mærke det Er bare lige lidt forvirret Det er sikkert bare mig der er vild utålmodig

Det er forskelligt fra kvinde til kvinde.. Mener det er ca. fra uge 20 og fremad... Andre mærker det før... Har du ikke fået en "Uge for Uge" bog af din læge ?

Anmeld

2. juni 2009

Stumpen

Du skal ikke være nervøs.. Jeg kan ikke nøjagtig sige hvornår jeg mærkede liv første gang ved nogen af graviditeterene, da jeg bare ikke husker på det  Men det var begge gange efter uge 20..

Hvis din moderkage ligger foran kan der gå længe inden du mærker liv..
Men jeg har fået at vide af min jdm at det først er fra uge 24 at man skal mærke liv hver dag..

Anmeld

2. juni 2009

Mum33

jeg var også omkring uge 20 da jeg kunne mærke liv

Anmeld

2. juni 2009

Marcus´s mor

Jeg var i uge 18-19 da jag mærkede bobler første gang, men lå også helt flad, nermest bagoverbøjet da det skete.. Efter det gik der noget tid igen inden jeg mærkede noget liv..
Du er ikke itvivl når du mærkde det, og ligepludselig går det hurtigt  Så bare ha tålmodighed, så pludselig er det der, og så kan du ikke lægge dig til at sove, uden at der er spark hi hi..

Anmeld

2. juni 2009

Leneur

Hejsa.
Jeg havde det på nøjagtig samme måde som dig og alle spurgte om jeg mærkede liv men nej. Jeg var i uge 24+1 inden jeg mærkede hende men så har hun også næsten været i gang siden og nu er jeg i uge 25+6. Du skal bare væbne dig med tålmodighed, så sker det nemlig lige pludselig..
Held og lykke med det hele.

Anmeld

2. juni 2009

Diana...

I uge 18 begynde jeg at mærke små bobler inde i maven som jo så er babyen der sparker.

Anmeld

4. juni 2009

pedersen

Tak for alle jeres søde svar  Jeg må prøve at være lidt mere tålmodig, men det er bare så svært...

Især lige med det, kan næsten ikke vente til den lille sparker første gang...

Mange hilsner

Charlotte

Anmeld

4. juni 2009

Findusinde

Jeg var 18-19 uger henne da jeg mærkede det første gang... Mærkede bare "noget" i maven, som hverken var luft eller mavesyre..  Og derefter blev jeg lidt mere obs på hvornår det kom. Og nu hvor jeg er 24+3 tonser den rundt derinde med små velplaceret spark i blæren!

Så tror ikke du vil være i tvivl første gang du mærker liv..

Anmeld

4. juni 2009

Mira0911

Findusinde skriver:

Jeg var 18-19 uger henne da jeg mærkede det første gang... Mærkede bare "noget" i maven, som hverken var luft eller mavesyre..  Og derefter blev jeg lidt mere obs på hvornår det kom. Og nu hvor jeg er 24+3 tonser den rundt derinde med små velplaceret spark i blæren!

Så tror ikke du vil være i tvivl første gang du mærker liv..

Man er slet ikke i tvivl når det første spark kommer... Det er så dejligt at mærke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.