Ider til hjemmelavet julegaver søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.646 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. november 2012

sbs78

Hejsa

Ja nu hvor julen nærmer sig, skal ungerne snart i gang med at lave gaver til bedsteforælderne, men hvad skal vi lige finde på i år??

Vi har lavet de tidliger år

Malet billeder

malet på vaser + krus

laver hamas perler i ovn

Ophæng med vinsusmaling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

sbs78

6. november 2012

MorDk

Jeg køber nogle skåle og nogle tuscher eller maling, som Bassen kan med skålene med

Anmeld

6. november 2012

Francisca

sbs78 skriver:

Hejsa

Ja nu hvor julen nærmer sig, skal ungerne snart i gang med at lave gaver til bedsteforælderne, men hvad skal vi lige finde på i år??

Vi har lavet de tidliger år

Malet billeder

malet på vaser + krus

laver hamas perler i ovn

Ophæng med vinsusmaling

Altså nu min datter ikk så gammel

Men har tænkt mig at lave fotokalender og hånd/fod aftryk

Anmeld

6. november 2012

Malli

Disse lavede min datter sidste år, i mange forskellige udgaver. og du kan tro familien blev glad for dem

Det er hjemmelavet fyrfadsstager, som min datter på den ene side har tegnet en fin tegning, og på den anden har jeg klippet hendes hænder ud. når der så bliver sat fyrfadslys i, så lyser den så fint. man kan også bruge servietter, eller sætte billede ind af barnet i en evt collage...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. november 2012

Moar2011

Francisca skriver:

Altså nu min datter ikk så gammel

Men har tænkt mig at lave fotokalender og hånd/fod aftryk

hvor ville du lave fotokalender henne ? og hvad koster sådan en?

Anmeld

6. november 2012

Moar2011

Malli skriver:

Disse lavede min datter sidste år, i mange forskellige udgaver. og du kan tro familien blev glad for dem

Det er hjemmelavet fyrfadsstager, som min datter på den ene side har tegnet en fin tegning, og på den anden har jeg klippet hendes hænder ud. når der så bliver sat fyrfadslys i, så lyser den så fint. man kan også bruge servietter, eller sætte billede ind af barnet i en evt collage...

ejj hvor smart
hvordan har du lavet dem ?

Anmeld

6. november 2012

Malli

Storms-Mor skriver:

ejj hvor smart
hvordan har du lavet dem ?

De er nemlig rigtig fine. Og meget nemme at lave.
Du får dit barn til at regne en tegning. Klipper dem så de er en halv A4 side på et ander stykke papir laver i noget andet. En tegning til eller tegner hænderne af, kun fantasien sætter grænser
Når dette er gjort, så laminere du de 2 sider og laver huller i hver side med hullemaskine, hvor du putter et fint bånd igennem.
Nu sidder de 2 lamineret tegninger sammen, og i mellem dem, sætter du et glas med fyrfadslys i. Jeg brugte bare de der babymos glas

Anmeld

6. november 2012

Moar2011

Malli skriver:

De er nemlig rigtig fine. Og meget nemme at lave.
Du får dit barn til at regne en tegning. Klipper dem så de er en halv A4 side på et ander stykke papir laver i noget andet. En tegning til eller tegner hænderne af, kun fantasien sætter grænser
Når dette er gjort, så laminere du de 2 sider og laver huller i hver side med hullemaskine, hvor du putter et fint bånd igennem.
Nu sidder de 2 lamineret tegninger sammen, og i mellem dem, sætter du et glas med fyrfadslys i. Jeg brugte bare de der babymos glas

sådan - lyder meget nemt.

Anmeld

6. november 2012

Malli

Storms-Mor skriver:

sådan - lyder meget nemt.

Du kan tro at det er nemt og det varmer en hver bedsteforældres hjerte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.