Slimprop - hvor lang tid før fødsel gik den for jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. juni 2009

..

Hej..

Jeg er 39+5 idag så vil meget gerne føde.. Da jeg fødte sidst gik proppen vist et par dage før, kan ikke rigtigt huske det..

I går eftermiddag begyndte den at gå og der kommer stadig noget af den, er lidt nysgerrig efter hvor lang tid der gik for jer? Jeg har masser af plukveer og murren i lænden men tør ikke tro noget endnu..

Glæder mig sådan til at få overstået fødslen, håber det bliver en god oplevelse denne gang (det var det bestemt ikke sidste gang..)

Knus Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2009

Tynen

Uh, er slet ikke sikker, men mener min gik i uge 36-37. Fødte 38+5.

Jeg krydser fingre for at du snart skal i gang med at føde så det kan blive overstået
Hvor er det altså spændende!!

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

Min prop gik 4 dage før jeg fødte...

Anmeld

2. juni 2009

SaNiNa

Macrolf skriver:

Hej..

Jeg er 39+5 idag så vil meget gerne føde.. Da jeg fødte sidst gik proppen vist et par dage før, kan ikke rigtigt huske det..

I går eftermiddag begyndte den at gå og der kommer stadig noget af den, er lidt nysgerrig efter hvor lang tid der gik for jer? Jeg har masser af plukveer og murren i lænden men tør ikke tro noget endnu..

Glæder mig sådan til at få overstået fødslen, håber det bliver en god oplevelse denne gang (det var det bestemt ikke sidste gang..)

Knus Rikke

uuuh det er meget længe siden de gik engang i januar og er i dag 39 + 4
Håber osse fødslen snart er der for dig, så vi kan få vores små vidunder ud til os

Anmeld

2. juni 2009

Honningblomst

Min gik da jeg var 37 uger henne og ugen efter fik jeg ks....der kan vidst gå fra timer til uger-smiler.
Ved den første gik den først da jeg havde stærke veer.
Knus og held og lykke...

Anmeld

2. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Har aldrig set den famøse slimprop, og jeg har født tre gange.

Held og lykke med fødslen. Håber at du får en fantastisk oplevelse denne gang.

Karoline (naturvidenskabeligt mirakel?)

Anmeld

2. juni 2009

Bastian

Min gik dagen før. Men kender en, hvor den gik et par uger før. Slimproppen kan nemlig gendannes, så den kan gå flere gange!

Anmeld

2. juni 2009

Stumpen

Med mathilde så jeg heller aldrig slimproppen.. Blev sat i gang 41+5 og fødte 42+0...
Nu er jeg 36+2-3 og ved ikke helt om det er proppen eller øget udflåd der nogen gange ses på toiletpapiret..

Men det er jo ikke svaret på dit spørgsmål.. Ville bare sige at jeg som Karoline ikke har set denne her slimprop endnu.. (tror jeg da ikke)

Anmeld

2. juni 2009

..

Taaak, hvor er I søde :-)

Har prøvet at google det, det er åbenbart vildt forskelligt hvor lang tid der går men jeg har godt nok mange plukveer så håber det er ved at ske.. Smilla kom til verden 2 dage før termin og jeg har termin på torsdag :-)

Men men men det kan jo sagtens gå i sig selv igen, det er jo set før..

Ps: Jeg troede den gik for nogen uger siden, men nu er jeg slet slet ikke i tvivl om at den er gået, der er meget og det er slimet, der lå nærmest en prop i mit trusseindlæg før - lækkert - I know..

Anmeld

2. juni 2009

Valle81

Hejsa,

Min kom først under fødslen,Jeg fik det der KLYKS eller hvad det nu hedder, og da jeg så skulle på toilet og lave.............ja i ved hvad, så råbte jeg på jordmoderen ( faderen det var nemlig en mand) da jeg synes det var noget vildt da jeg tørrede mig, og så sagde han, det er bare din slimprop.

Da den gik, var fødslen godt igang, jeg fødte omkring 2 timer senere:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.