Har akut brug for råd!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

925 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. november 2012

Swerg

Min søn har astmatisk bronkitis og det må siges at være i udbrud nu!! Han hoster og hoster  og snotten render ved siden af.. Vi har ikke fået søvn de 3 sidste nætter pga hosten. Han får sin medicin som han plejer, og lidt til. Vi har været hos lægen idag, og har fået besked om at sætte dosisen op, men hun siger at det godt kan ta 2 uger før hosten AFTAGER! Hvad f***** skal vi gøre ved den hoste? Det er virkelig konstant og han er helt udkørt og har mørke render under øjnene !!! Hjæææææælp !! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

livhemdrup

Magic skriver:

Min søn har astmatisk bronkitis og det må siges at være i udbrud nu!! Han hoster og hoster  og snotten render ved siden af.. Vi har ikke fået søvn de 3 sidste nætter pga hosten. Han får sin medicin som han plejer, og lidt til. Vi har været hos lægen idag, og har fået besked om at sætte dosisen op, men hun siger at det godt kan ta 2 uger før hosten AFTAGER! Hvad f***** skal vi gøre ved den hoste? Det er virkelig konstant og han er helt udkørt og har mørke render under øjnene !!! Hjæææææælp !! 

Min datters er også helt oppe for tiden og det er det hvert år på dette tidspunkt.

Det eneste du kan gøre er

at sørge for at han lægger højt med hovedet

der ikke er for varmt der hvor han sover

at han ikke er i klædt for varmt tøj om natten og så ellers holde ud. Et godt råd er når han virkelig hoster så giv ham noget dansk vand da brusen klør i halsen og derved får det der kilder i halsen til at stoppe

og hold igen med mælke produkter da det kan provokerer det.

Og ellers god bedring i håb om masken snart virker.

Hilsen en der har levet med disse nætter i 11 år snart

Anmeld

5. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ud i kulden med ham, det hjælper her! Og ingen varme på i værelset, så der er dejligt køligt når han ska sove! 

Hvis thea hoster helt tosset, giver vi hende børne panodil, da det ka hjælpe lidt på vejrtrækningen, så det ik er så hårdt for brystkassen. ( lægens råd og det virker ) får han ik noget forbyggende medecin også?

Her får thea ventoline ved anfald og flexotide forbyggende! Vh stine

Anmeld

5. november 2012

Swerg

StineW79 skriver:

Ud i kulden med ham, det hjælper her! Og ingen varme på i værelset, så der er dejligt køligt når han ska sove! 

Hvis thea hoster helt tosset, giver vi hende børne panodil, da det ka hjælpe lidt på vejrtrækningen, så det ik er så hårdt for brystkassen. ( lægens råd og det virker ) får han ik noget forbyggende medecin også?

Her får thea ventoline ved anfald og flexotide forbyggende! Vh stine

1000 tak! Min knægt får flixotide som forebyggende  og airomir som akut. Vil prøve dine råd tak !

Anmeld

5. november 2012

Swerg

livhemdrup skriver:

Min datters er også helt oppe for tiden og det er det hvert år på dette tidspunkt.

Det eneste du kan gøre er

at sørge for at han lægger højt med hovedet

der ikke er for varmt der hvor han sover

at han ikke er i klædt for varmt tøj om natten og så ellers holde ud. Et godt råd er når han virkelig hoster så giv ham noget dansk vand da brusen klør i halsen og derved får det der kilder i halsen til at stoppe

og hold igen med mælke produkter da det kan provokerer det.

Og ellers god bedring i håb om masken snart virker.

Hilsen en der har levet med disse nætter i 11 år snart

1000 tak! Det vil jeg prøve!

Anmeld

5. november 2012

th

Magic skriver:

sidst hvor vi var ved at blive indlagt med vores dreng, fik vi at vide at vi skulle sidde ved et ådenvindue og aå give ham en sodavandsis, da det køler halsen af så de ikke hoster så meget. det har hjulpet her.

samt ingen varme på vaærelset

Anmeld

11. november 2012

jeanett 26

Vi har 3børn med det Og de får alle medicin men 2 af dem får desuden piller hvilken virker mega godt

Anmeld

11. november 2012

LR85

gå til egen læge i morgen, der må findes bedre muligheder

Anmeld

12. november 2012

Matrem

Herhjemme får knægten lidt flydende Bricanyl oveni airomir- det hjælper på både hoste samt letter vejrtrækningen herhjemme

Det er noget jeg har fået på resept fra lægen, så du kunne du måske forhøre dig om?

god bedring - håber du snart får noget nattesøvn

Anmeld

12. november 2012

4xGreve

Magic skriver:

Hvad medicin får han?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.