Skal jeg klippe det kort? :D STEM

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2012

HeidiØ

Muhmi skriver:

Ikke ligeså kort som på de billeder jeg har smidt ind... Men sådan ok kort hehe

Okay Ja, jeg holder sku på du sku gøre det, tror det ville være flot!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Muhmi skriver:

Mhmmm... Overvejer ret kraftigt at klippe mit ødelagte garn af... Hvad siger du??

Stemme stemme!!

Gør det, gør det.... Det vokser jo ud igen..
Du kan jo bare lade være at klippe det SÅ kort som på billederne du har smidt ind

Anmeld

5. november 2012

Muhmi

LouiseVous skriver:

Gør det, gør det.... Det vokser jo ud igen..
Du kan jo bare lade være at klippe det SÅ kort som på billederne du har smidt ind

Det er jo nemlig det, det gør... Men hvordan mon min søn vil reagere på at hans mor lige pludselig er korthåret?

Anmeld

5. november 2012

kriknu

Muhmi skriver:

Mhmmm... Overvejer ret kraftigt at klippe mit ødelagte garn af... Hvad siger du??

Stemme stemme!!

Du må gerne låne min saks ;-)

- synes det ser ud til at klæde dig utrolig godt med kort hår, og det andet er jo smadret ... kom i gang, så kan du altid farve det når lillebror er ude engang - hvis det skulle lyste  

Anmeld

5. november 2012

KTP86

Det lyder til at du havde besluttet dig inden du oprettede indlægget,så klip det dog i den punktrucker stil eller hvad end man kalder den ^^

Anmeld

5. november 2012

Weber

synes det kunne være super fedt med kort , hvad med noget lidt kortere end page længde og så med en masse struktur og lag evt. Med under- eller sidecut ?

Så kan det være pænt når det skal være det, og vildt og anderledes når det skal det

Anmeld

5. november 2012

KTP86

Weber skriver:

synes det kunne være super fedt med kort , hvad med noget lidt kortere end page længde og så med en masse struktur og lag evt. Med under- eller sidecut ?

Så kan det være pænt når det skal være det, og vildt og anderledes når det skal det

Det tror jeg ville være fedt 

Anmeld

5. november 2012

Laulund87

Gør det, det er bare hår

Så klip du det som punkrocker som andre kalder det haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.