Hvilken sut vil i anbefale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. november 2012

Enirt

Jeg har ikke født endnu, men kom til at snakke sutter med min mor forleden dag og så var det jeg blev helt i tvivl om:

hvilken sut der er bedst til nyfødte,

hvilket mærke er bedst (kvalitetsmæssig)

hvornår begynder de at bruge dem

Håber der er nogen der vil dele lidt ud af deres viden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

Zafir

1: En der ikke er en spotvare - de kan blive glade for den og den kan være umulig at opdrive senere

2: Mine JM siger, at man skal bruge dem fra 6 mrd, også til nyfødte, da det faktisk er bedre for dem.

3: Jeg begyndte at bruge sut, da mine bryster ikke kunne holde dem beskæftiget mere.

Du skal ikke starte med suttebassen, før han sutter helt stabilt og er helt klar på det med babserne

Anmeld

5. november 2012

Enirt

Zafir skriver:

1: En der ikke er en spotvare - de kan blive glade for den og den kan være umulig at opdrive senere

2: Mine JM siger, at man skal bruge dem fra 6 mrd, også til nyfødte, da det faktisk er bedre for dem.

3: Jeg begyndte at bruge sut, da mine bryster ikke kunne holde dem beskæftiget mere.

Du skal ikke starte med suttebassen, før han sutter helt stabilt og er helt klar på det med babserne

Tak, så blev jeg lidt klogere

Tror lige jeg vil høre min JM ad for en second opinion. Så kan jeg jo tage stilling ud fra det.

Så sutten er nok ikke noget der er nødvendig at have med i tasken på hospitalet

Anmeld

5. november 2012

Zafir

Enirt skriver:

Tror lige jeg vil høre min JM ad for en second opinion. Så kan jeg jo tage stilling ud fra det.

Altså - det aner jeg jo ikke - Jeg har ikke været der. Og det kommer jo an på hvor længe du skal være der og sådan.

Men altså umiddelbart, - så nej vil jeg tro ...

Anmeld

5. november 2012

LilleLene

Enirt skriver:

jeg bad min mand om at køre hjem og hente en sut, så vi fik brug for den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.