Lou skriver:
Jeg troede jeg ville kunne tage det ret cool... men har lige fået en besked fra min højt elskede veninde som ved sin 12 ugers scanning fant ud af at der ingen baby var mere, (for ca 2 mdr. siden) at hun har noget hun skal fortælle mig.. og jeg har bare lyst til at tude... jeg er jo virkelig glad på hendes vegne.. men hold fast hvor er det bare svært...
Jeg har vente i 4 år snart.... hvornår bliver det vores tur?
tak for de søde tanker....
Det kan bare være rigtig hårdt når man selv kæmper, og det så bare går letter for andre. Og i starten kan man have lidt svært ved at glæde sig over det, især hvis dever rigtig tætte. Da min kusine blev gravid, kunne jeg simpelthen ikke lade være med at tude da jeg skulle fortælle min kæreste det, for jeg syntes det var så uretfærdigt

men hun var god til at tage mig med på baby shopping og lave alt muligt, så jeg var med i det og så kunne man jo tilsidst ikke andet end at glæde sig over hendes kommende lille søn. Og han et jo bare for lækker. Så skøn og dejlig.
Men det jeg vil med det, er at det tager tid at sluge den, men på et punkt så vender sorgen sig til en kæmpe glæde
Og det med pause er bare rigtig hårdt, jeg er jo selv i en laaaang pause

men hold op det gør godt ved kroppen. Jeg træner og tænker på mig selv igen, det et sgu dejligt

og så nyd julen og start et nyt år med en ny start
Anmeld