Skulle have startet 2. ISCI i morgen men det aflyst..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. november 2012

Lou

Ja øv... min mand lå syg for 14 dage siden og havde en aften med feber, og jeg har ligget syg de sidste 14 dage med bihulebetændelse... så jeg tænkte jeg hellere måtter inge op på klinikken.... og de anbefaler at vi venter med at gå i gang .. åhh det er godt nok hårdt.

De har lukket på klinikken for tilmeldinger nu, så vi kan først komme i behandling til januar så... vi vil selfølgelig helst have de best mulige ods, men hold fast hvor er det bare hårdt at man konstant skal vente........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

tarkoflen

Lou skriver:

Ja øv... min mand lå syg for 14 dage siden og havde en aften med feber, og jeg har ligget syg de sidste 14 dage med bihulebetændelse... så jeg tænkte jeg hellere måtter inge op på klinikken.... og de anbefaler at vi venter med at gå i gang .. åhh det er godt nok hårdt.

De har lukket på klinikken for tilmeldinger nu, så vi kan først komme i behandling til januar så... vi vil selfølgelig helst have de best mulige ods, men hold fast hvor er det bare hårdt at man konstant skal vente........

Øv hvor er det bare træls for jer ventetiden er i forvejen så lang, og man har bare slet ikke lyst til, at det hele skal blive skudt længere frem!

Jeg håber det hele går op i en højre enhed i januar og l kan komme i gang og få jeres ønske opfyldt

Anmeld

5. november 2012

Lou

tarkoflen skriver:

Øv hvor er det bare træls for jer ventetiden er i forvejen så lang, og man har bare slet ikke lyst til, at det hele skal blive skudt længere frem!

Jeg håber det hele går op i en højre enhed i januar og l kan komme i gang og få jeres ønske opfyldt

Jeg troede jeg ville kunne tage det ret cool... men har lige fået en besked fra min højt elskede veninde som ved sin 12 ugers scanning fant ud af at der ingen baby var mere, (for ca 2 mdr. siden) at hun har noget hun skal fortælle mig.. og jeg har bare lyst til at tude... jeg er jo virkelig glad på hendes vegne.. men hold fast hvor er det bare svært...

Jeg har vente i 4 år snart.... hvornår bliver det vores tur?

tak for de søde tanker....

Anmeld

5. november 2012

tarkoflen

Lou skriver:

Jeg troede jeg ville kunne tage det ret cool... men har lige fået en besked fra min højt elskede veninde som ved sin 12 ugers scanning fant ud af at der ingen baby var mere, (for ca 2 mdr. siden) at hun har noget hun skal fortælle mig.. og jeg har bare lyst til at tude... jeg er jo virkelig glad på hendes vegne.. men hold fast hvor er det bare svært...

Åh der er også hårdt!

Jeg håber det forsøg l får i januar er lige det, der skal til!

Anmeld

5. november 2012

Elling <3<3

Vil bare give dig en KÆMPE krammer

Håber snart det bliver jeres tur

Anmeld

5. november 2012

Lou

tarkoflen skriver:

Åh der er også hårdt!

Jeg håber det forsøg l får i januar er lige det, der skal til!

Ja det håber jeg virkelig også...

Anmeld

5. november 2012

Lou

SecretMe skriver:

Vil bare give dig en KÆMPE krammer

Håber snart det bliver jeres tur

Tusind tak... hvor sødt af dig.. det varmer altid....

Anmeld

5. november 2012

Lisbeth1985

Det gør mig ondt,at i har aflyst jeres forsøg:-( Men hvis man skal se positivt på det,kan i nu nyde julen og nytåret uden bekymringer om PB:-) Jeg ved godt,at det er en ringe trøst lige nu,men tror mig: pauser kan være meget kærkomne i lange behandlingsperioder! Mange kram og tanker fra Lisbeth ( som selv holder pause) <3

Anmeld

5. november 2012

Nessie

Det er jeg rigtig ked af at høre.

Det er bare ikke særlig rart at skulle vente igen, og lige nu kan jeg forestille mig at januar føles MEGET langt væk.

Men som Lisbeth1985 skriver, så kan I nyde jul og nytår uden at spekulere over hormoner og tests osv.

Og pauser, frivillige og ufrivillige, kan være rigtig godt for sjælen.

Kram fra mig, som snart er ved enden af en pause.

P.s. Din veninde kan sikkert godt forstå at du bliver ked af det, selvom du glæder dig på deres vegne

Anmeld

6. november 2012

La´chrissen

Lou skriver:

Det kan bare være rigtig hårdt når man selv kæmper, og det så bare går letter for andre. Og i starten kan man have lidt svært ved at glæde sig over det, især hvis dever rigtig tætte. Da min kusine blev gravid, kunne jeg simpelthen ikke lade være med at tude da jeg skulle fortælle min kæreste det, for jeg syntes det var så uretfærdigt men hun var god til at tage mig med på baby shopping og lave alt muligt, så jeg var med i det og så kunne man jo tilsidst ikke andet end at glæde sig over hendes kommende lille søn. Og han et jo bare for lækker. Så skøn og dejlig.
Men det jeg vil med det, er at det tager tid at sluge den, men på et punkt så vender sorgen sig til en kæmpe glæde

Og det med pause er bare rigtig hårdt, jeg er jo selv i en laaaang pause men hold op det gør godt ved kroppen. Jeg træner og tænker på mig selv igen, det et sgu dejligt og så nyd julen og start et nyt år med en ny start

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.