Pænt kunstig juletræ - Hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.281 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. november 2012

mor2100kbh

Selvom jeg nok i flere år har været lidt anti-jul har jeg i år besluttet mig for at gøre noget ud af det. Kan jo se hvordan min datters ansigt lyser op hver gang hun ser jul rundt omkring i butikkerne.

Så har derfor besluttet mig for at investere i et kunstig juletræ. Både så vi kan bruge det flere år i træk men også fordi det ikke grisser

Men hvor kan man finde et der er pænt?
Var i Ikea forleden dag og deres så måske ok ud, men det var så lige udsolgt.

Budgettet ligger på en 350-400kr (tænker det burde kunne gøres for den pris)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

kriknu

mor2100kbh skriver:

Selvom jeg nok i flere år har været lidt anti-jul har jeg i år besluttet mig for at gøre noget ud af det. Kan jo se hvordan min datters ansigt lyser op hver gang hun ser jul rundt omkring i butikkerne.

Så har derfor besluttet mig for at investere i et kunstig juletræ. Både så vi kan bruge det flere år i træk men også fordi det ikke grisser

Men hvor kan man finde et der er pænt?
Var i Ikea forleden dag og deres så måske ok ud, men det var så lige udsolgt.

Budgettet ligger på en 350-400kr (tænker det burde kunne gøres for den pris)

Jeg mener, uden at være helt sikker, at vi købte vores i Harald Nyborg i sin tid... men jeg er virkelig ikke sikker da det allerede er ved at være en del år siden 

Held og lykke med juletræsjagten 

Anmeld

5. november 2012

baby012

prøv at kig i reklamen fra bauhause i denne uge, mener de havde nogen pæne nogen  

Anmeld

5. november 2012

mor2100kbh

kriknu skriver:

Jeg mener, uden at være helt sikker, at vi købte vores i Harald Nyborg i sin tid... men jeg er virkelig ikke sikker da det allerede er ved at være en del år siden 

Held og lykke med juletræsjagten 

Vil alligevel gerne derud for at købe nogle andre ting også så kan jo lige se på hvad de har

Anmeld

5. november 2012

mor2100kbh

Lahn11 skriver:

prøv at kig i reklamen fra bauhause i denne uge, mener de havde nogen pæne nogen  

Ved ikke lige hvor der ligger sådan én men prøve at se om jeg kan finde deres avis på nettet for har ikke fået den med posten

Anmeld

5. november 2012

baby012

mor2100kbh skriver:

Ved ikke lige hvor der ligger sådan én men prøve at se om jeg kan finde deres avis på nettet for har ikke fået den med posten

der ligger en i randers  

Anmeld

5. november 2012

mor2100kbh

Lahn11 skriver:

der ligger en i randers  

Bor i KBH så det ville være lidt langt.

Har fundet nogle på Sjælland men har ikke bil selv så må se om jeg kan finde en måde at komme derud på

Anmeld

5. november 2012

baby012

mor2100kbh skriver:

Bor i KBH så det ville være lidt langt.

Har fundet nogle på Sjælland men har ikke bil selv så må se om jeg kan finde en måde at komme derud på

super 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.