3-årig bidt ihjel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2012

Muhmi

Stakkels lille barn, sådan at blive bidt til døde... Årh nej, de skrig der må have været... Kan slet ikke holde ud at tænke på det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

Dinna88

Gud, hvor forfærdeligt. Jeg har været i Skandinavisk dyrepark en del gange med min niece. Der sad hun primært i barnevognen, da vi gik ved ulvene. Ved en indhegning tættere på jorden kravlede en lille dreng nærmest på hegnet - han fik stød! Så nogle gange holder forældrene altså ikke godt nok øje. Men det tager jo kun et øjeblik..

Anmeld

5. november 2012

MorDk

Åh gud nej! 

Anmeld

5. november 2012

TNBC

Kamulla skriver:

kan godt være det er mig der mangler briller.. men hvor står der at moderen har løftet drengen op på indhegningen??

men ja det er da MEGA tragisk og jeg er hysterisk med sådan noget... puha... 

Ingen steder. Han kan ligeså godt selv være kravlet op.
Men det er det folk regner med når de læser sådan noget

Anmeld

5. november 2012

Laulund87

Kamulla skriver:

kan godt være det er mig der mangler briller.. men hvor står der at moderen har løftet drengen op på indhegningen??

Ja det kan jeg altså heller ikke lige se hun skulle have gjort

Anmeld

5. november 2012

Camulla

Kamulla skriver:

Tænkte præcis det samme. Han kunne da ligeså godt have været med børnehaven eller en bedsteforælder eller lign.? 

Anmeld

5. november 2012

Kamulla

Yurie skriver:

Ingen steder. Han kan ligeså godt selv være kravlet op.
Men det er det folk regner med når de læser sådan noget

det bare forkert blot at antage og så svine moderen til.. godt nok kan hun ikke se det, men syntes ikke det er vores job at sidde her og pege fingre, når vi ikke aner hvad der er grunden til faldet.. det vi skal koncentrerer os om er hvor tragisk det er at det er sket... ikke at tilsvine nogle men kunne heller ikke lige forstå hvor den påstand kom fra

Anmeld

5. november 2012

Kamulla

Laulund87 skriver:

Ja det kan jeg altså heller ikke lige se hun skulle have gjort

uuuunnnderlig antagelse nogle kommer med så

det er frygteligt at det er sket... 

Anmeld

5. november 2012

JulieE

Kamulla skriver:

det bare forkert blot at antage og så svine moderen til.. godt nok kan hun ikke se det, men syntes ikke det er vores job at sidde her og pege fingre, når vi ikke aner hvad der er grunden til faldet.. det vi skal koncentrerer os om er hvor tragisk det er at det er sket... ikke at tilsvine nogle men kunne heller ikke lige forstå hvor den påstand kom fra

Jeg har ikke læst den artikel, men hørte om den tragiske ulykke her til morgen i TV2 nyhderne og derblev der sagt flere gange at moderenvhavde løftet drengen op, så han videre kunne se.... Så jeg går ud fra det er derfor, der bliver skrevet som der gør.

stakkel lille dreng 

Anmeld

5. november 2012

Kamulla

JulieE skriver:

Jeg har ikke læst den artikel, men hørte om den tragiske ulykke her til morgen i TV2 nyhderne og derblev der sagt flere gange at moderenvhavde løftet drengen op, så han videre kunne se.... Så jeg går ud fra det er derfor, der bliver skrevet som der gør.

stakkel lille dreng 

nå okay.. kan jeg jo ikke vide når det bare bliver lagt den artikel ind men tak for info... mange forældre vil ikke være dårlige forældre, de løfter jo op for børnene også kan se dyrene (jo ikke altid børnevenligt med de mure der er omkring) ikke smart, men er helt sikker hun slet ikke have overvejet konsekvenserne.. har altså også haft løftet Noah op, men kun hvor han fik hovedet op over kanten, mens han er i mine arme...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.