Hæklehjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2012

Ka+Ma=Be

Nina1988 skriver:

Ih tak for link

Altså at tage ud har jeg gjort flere gange i mit lille projekt, der skrev de det bare anderledes så det stod på to forskellige måder i samme opskrift... Ret forvirrende...

Gud hvir jeg elsker garnstudio

Ja det er en super god side! Det er dejligt med alle de instruktionsvideoer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2012

Ka+Ma=Be

Nina1988 skriver:

Men hvis jeg skal tage to fm ud, skal jeg så hækle tre eller to gange i samme maske??

Tusind tak fordi du gider hjælpe, det er rigtig sødt af dig

Står der at du skal lave to udtagninger på én gang? For så skal du lave 3 masker i en fm Så får du to nye masker ud over dem du havde i forvejen.

Og velbekommen, det var da så lidt

Anmeld

4. november 2012

Glad Giraf

Ka+Ma=Be skriver:

Står der at du skal lave to udtagninger på én gang? For så skal du lave 3 masker i en fm Så får du to nye masker ud over dem du havde i forvejen.

Dette er hvad der står
Omgang 8: * tag 2 fm ud i følgende m, 1 fm i de følgende 4 m omgangen ud *

Anmeld

4. november 2012

Glad Giraf

Ka+Ma=Be skriver:

Dette er hvad der står

Anmeld

4. november 2012

Ka+Ma=Be

Nina1988 skriver:

Dette er hvad der står

Synes ikke den opskrift er skrevet så godt! hehe. Står der hvor mange masker du bør have efter sætningen? Det er sådan jeg plejer at have styr på maskerne

Jeg ville læse det som at man skal lave to udtagninger (3 fm i én fm) men den kan også læses som at man skal lave 2 fm i én fm 

Anmeld

4. november 2012

mariamiss6

Nettemor skriver:

Tror ikke det er en stangmaske. Tror det er deres ord for når man laver en km efterfulgt af en lm. Mit bedste bud

Jeg følger helt med nettemor her..... Det skal være en KM (kædemaske) og så en LM (luftmaske) For at lukke hver omgang, og derefter starte en ny....

forholdsvis dårligt beskrevne opskrifter de der  

Anmeld

5. november 2012

Glad Giraf

Ka+Ma=Be skriver:

Synes ikke den opskrift er skrevet så godt! hehe. Står der hvor mange masker du bør have efter sætningen? Det er sådan jeg plejer at have styr på maskerne

Jeg ville læse det som at man skal lave to udtagninger (3 fm i én fm) men den kan også læses som at man skal lave 2 fm i én fm 

Ja den er noget indviklet... Men nej det står der ikke, ret irriterende for det plejer at være en god hjælp

Anmeld

5. november 2012

Glad Giraf

mariamiss6 skriver:

Jeg følger helt med nettemor her..... Det skal være en KM (kædemaske) og så en LM (luftmaske) For at lukke hver omgang, og derefter starte en ny....

Det håber jeg, i har ret i... Trevlede det hele op og startede forfra så nu må vi se hvad det ender med

Anmeld

5. november 2012

Nettemor

mariamiss6 skriver:

Synes også den er skrevet lidt sjovt.. + der plejer som regel at stå hvad deres forkortelser betyder hvis det ikke lige er de gængse

Anmeld

5. november 2012

Glad Giraf

Nettemor skriver:

Synes også den er skrevet lidt sjovt.. + der plejer som regel at stå hvad deres forkortelser betyder hvis det ikke lige er de gængse

Ja den er noget kringlet... Hmm nu står der jeg skal tage TO fm ind... Synes bare det virker underligt...

Men det bliver da spændende hvordan den ender med at se ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.