Hvad skal man købe til Juni barn ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.599 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. november 2012

DKTiha

Ja jeg er måske lidt tidlig ude, men har altid været blevet gravid så jeg sku "føde" i efterår-vintermånederne. men sådan sku det ikke gå da jeg aborterede ..

Nå men er nu nået uge 9+3(10 uge) og er så småt begyndt at kigge lidt rundt omkring... Sååååeh .. Hjælp

Hvad ville være det smarteste ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2012

serinasmor

DKTiha skriver:

Ja jeg er måske lidt tidlig ude, men har altid været blevet gravid så jeg sku "føde" i efterår-vintermånederne. men sådan sku det ikke gå da jeg aborterede ..

Nå men er nu nået uge 9+3(10 uge) og er så småt begyndt at kigge lidt rundt omkring... Sååååeh .. Hjælp

Hvad ville være det smarteste ??

..

i skal vel bruge ca det samme bare minus overtøj ... og ville nok vente med at købe tonsvis af tøj før du kan se tegn på om det bliver en sommer med 15 grader og regn eller 35 grader og tørke

Anmeld

4. november 2012

Mussen2

Ikke ret meget tøj. Min datter er fra juni og det var ret varmt, så hun havde ikke for meget tøj på. Hun sov i body om natten ikke nattøj.
Men man skal tænke på, at de jo ikke bevæger sig ret meget, så de skal alligevel have mere tøj på end os andre.

Sådan et air-indlæg til autostolen kan være en god ting. Så baby ikke sveder tran i autostolen.

Anmeld

4. november 2012

DKTiha

serinasmor skriver:

..

i skal vel bruge ca det samme bare minus overtøj ... og ville nok vente med at købe tonsvis af tøj før du kan se tegn på om det bliver en sommer med 15 grader og regn eller 35 grader og tørke

Vil heller ikke købe for meget da de jo også vokser hurtigt i starten, så det med at have lidt af hvert, men nok til når de grisser sig til eller lign det skal jeg selvf have. Men tonsvis bliver det ikke til selvom jeg rigtig gerne vil købe en masse

Anmeld

4. november 2012

DKTiha

Mussen2 skriver:

Ikke ret meget tøj. Min datter er fra juni og det var ret varmt, så hun havde ikke for meget tøj på. Hun sov i body om natten ikke nattøj.
Men man skal tænke på, at de jo ikke bevæger sig ret meget, så de skal alligevel have mere tøj på end os andre.

Sådan et air-indlæg til autostolen kan være en god ting. Så baby ikke sveder tran i autostolen.

meget god ide med air-indlægene. det må jeg kigge efter når det er..

Anmeld

4. november 2012

serinasmor

DKTiha skriver:

Vil heller ikke købe for meget da de jo også vokser hurtigt i starten, så det med at have lidt af hvert, men nok til når de grisser sig til eller lign det skal jeg selvf have. Men tonsvis bliver det ikke til selvom jeg rigtig gerne vil købe en masse

i hvert fald er det safe at købe bodyer med korte ærmer ... dem får i nok brug for (om ikke andet så om natten) lige meget hvor varmt det bliver

Anmeld

4. november 2012

DKTiha

serinasmor skriver:

i hvert fald er det safe at købe bodyer med korte ærmer ... dem får i nok brug for (om ikke andet så om natten) lige meget hvor varmt det bliver

hehe true, selvom jeg nu tror vi får en kedelig sommer næste år, men man kan aldrig bide sig sikker på det jo så yes bodyer med korte ærmer..

Anmeld

4. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nu er alberte godt nok fra d 4/7, i år og vi har slet ik brugt kortærmede bodyer til hende. Vi har brugt alm bodyer, tynde bukser og hel dragter. Vh stine

Anmeld

4. november 2012

Guldimaven

Min søn er fra 7 juni og brugte bare lang ærmet body det første stykke tid. :-) måske nogle tynde bukser hvis vi skulle noget og ellers bare dynen over sig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.