Sygdom ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. november 2012

MortilCilas

Er jeg den eneste der allerede er træt af sygdom?

Fra slutningen af november sidste år til april-marts måned i år lå Cilas konstant syg, var det ikke hans øre var det hals, eller opkast, snot og hoste eller noget helt andet. Ja og han er allerede begyndt med hals, snot næse og hoste. Og om hans børneeksem så ikke også er brudt ud! Ja også har han haft nogle knopper på pung, tissemand og balder, hvor lægen mente enten var det virus eksem eller en anden form for skoldkopper ..  Og det forsvandt så uden videre, nu har han så fået noget andet  Så det hedder lægen igen i morgen.

Havde lige brug for at komme ud med! Tak fordi du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2012

sne190810

Min datter har også lige startet vinteren (ja, det faktisk ikke engang vinter endnu &nbsp med en omgang slem halsbetændelse. Det har ikke været særlig sjovt. Har været syg siden onsdag, men er vidst klar til et par timer i vuggeren imorgen.

Hun rager rigtig nemt rigtig meget til sig  Bilder mig ind at hun ruster sig til huin bliver større, og dermed tager alt der hedder sygdom nu i de første år lidt optimist må man godt være

Anmeld

4. november 2012

MortilCilas

sne190810 skriver:

Min datter har også lige startet vinteren (ja, det faktisk ikke engang vinter endnu &nbsp med en omgang slem halsbetændelse. Det har ikke været særlig sjovt. Har været syg siden onsdag, men er vidst klar til et par timer i vuggeren imorgen.

Hun rager rigtig nemt rigtig meget til sig  Bilder mig ind at hun ruster sig til huin bliver større, og dermed tager alt der hedder sygdom nu i de første år lidt optimist må man godt være

Det er møg synd og irriterende !

Hehe godt ord igen! Så kan de være raske og stærke som store! Det er en god ide

Det jeg virkelig gerne vil have Cilas får er skoldkopper, men det får han ikke! Selvom det har været i hans vuggestue flere gange!

Anmeld

4. november 2012

sne190810

MortilCilas skriver:

Det er møg synd og irriterende !

Hehe godt ord igen! Så kan de være raske og stærke som store! Det er en god ide

Det jeg virkelig gerne vil have Cilas får er skoldkopper, men det får han ikke! Selvom det har været i hans vuggestue flere gange!

Det har heller ikke været forbi her endnu ..

Jeg troede faktisk først i sidste uge at hun var ved at få skoldkopper, for hun havde sådan nogle skoldkoppe-lignende knopper omkring balderne (dog uden at jeg egentlig helt hundrede ved hvordan skoldkopper ser ud ) Men det var ikke noget af betydning åbenbart, ifølge lægen som også lige kiggede på det i forbindelse med halsen

Min venindes datter er 6 år, hun har aldrig været syg!! Hun har selvfølgelig været forkølet og snottet, men aldrig noget vildt. Heller ikke engang skoldkopper. Jeg er lidt misundelig  

Anmeld

4. november 2012

MortilCilas

sne190810 skriver:

Det har heller ikke været forbi her endnu ..

Jeg troede faktisk først i sidste uge at hun var ved at få skoldkopper, for hun havde sådan nogle skoldkoppe-lignende knopper omkring balderne (dog uden at jeg egentlig helt hundrede ved hvordan skoldkopper ser ud ) Men det var ikke noget af betydning åbenbart, ifølge lægen som også lige kiggede på det i forbindelse med halsen

Min venindes datter er 6 år, hun har aldrig været syg!! Hun har selvfølgelig været forkølet og snottet, men aldrig noget vildt. Heller ikke engang skoldkopper. Jeg er lidt misundelig  

6 år og aldrig syg?! :O Hold da op. Bare hun får skoldkopper inden hun bliver for stor! Jeg kender en hvis mand lå syg i 5 uger grundet skoldkopper :O

Ja Cilas havde også sådan noget lign. på balderne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.