Jeg mangler virkelig lidt hjælp. Vi kan ikke bo sammen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.208 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. november 2012

Carolinemama

Hej damer

Jeg skriver her fordi jeg mangler lidt hjælp til den situation jeg står i.

Min kæreste og jeg kan ikke bo sammen, jeg er flyttet til hans kommune og hvis jeg skal skrives op er der 13 års ventetid.

jeg bliver nød til at have mit eget så baby og jeg kan have en rolig og stabil hverdag.

Hvordan forholder jeg mig, skal jeg tilbage til min gamle kommune som jeg står skrevet op i eller har jeg mulighed for at få en lejlighed akut her i kbh ?

Jeg har termin d. 12 marts.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2012

Carl-Emil's mor

Carolinemama skriver:

Hej damer

Min kæreste og jeg kan ikke bo sammen, jeg er flyttet til hans kommune og hvis jeg skal skrives op er der 13 års ventetid.

jeg bliver nød til at have mit eget så baby og jeg kan have en rolig og stabil hverdag.

Hvordan forholder jeg mig, skal jeg tilbage til min gamle kommune som jeg står skrevet op i eller har jeg mulighed for at få en lejlighed akut her i kbh ?

ikke at kunne bo sammen er ikke det samme som at I ikke skal være kærester, så hvad er jeres plan?

Hvor har du din støtte?

hvad ønsker du dit barn skal vokse op med?

Anmeld

4. november 2012

Carolinemama

Vi kan være kærester men ikke bo sammen,
Jeg ønsker at mit barn skal vokse op heromkring hvor faderen også bor men jeg har kun boet her i kbh området et år så derfor står jeg ikke skrevet op nogle steder og hvis jeg skriver mig op er der min. 13 års vente tid. Jeg har stået på venteliste i roskilde i mange år og ville nok være lettere at få noget der men ville rigtig gerne blive her tæt på far så vi kan hjælpe hinanden (:

Derfor ved jeg ikke om jeg kan få en lejlighed akut allerede nu og om jeg skal være skrevet op og hvordan jeg lige gør. 

Anmeld

4. november 2012

sne190810

Carolinemama skriver:

Vi kan være kærester men ikke bo sammen,
Jeg ønsker at mit barn skal vokse op heromkring hvor faderen også bor men jeg har kun boet her i kbh området et år så derfor står jeg ikke skrevet op nogle steder og hvis jeg skriver mig op er der min. 13 års vente tid. Jeg har stået på venteliste i roskilde i mange år og ville nok være lettere at få noget der men ville rigtig gerne blive her tæt på far så vi kan hjælpe hinanden (:

Derfor ved jeg ikke om jeg kan få en lejlighed akut allerede nu og om jeg skal være skrevet op og hvordan jeg lige gør. 

Jeg tror ikke du skal regne med at få noget akut, det er rimelig meget for egen regning.

Få skrevet dig op i nogle boligselskaber, der er en del forskellige i hele København. Ellers må du ud og lede efter noget privatleje, det er der en del af, dog bare tit lidt krydret. Men du kan sagtens være heldig og finde noget godt privat.
Det kunne jo evt være en løsning indtil du blev tilbudt noget gennem et boligselskab.

Anmeld

4. november 2012

Troldemommi

måske kunne det være muligt for dig at fremleje en bolig i københavn, det har en af mine veninder gjort da hun stod som nummer 2000 på en af boligselskabernes lister

Anmeld

4. november 2012

Carolinemama

Så jeg må ud og skrive mig op i nogle forskellige bolig selvskaber i kbh. 

Anmeld

4. november 2012

LR85

Carolinemama skriver:

Hej damer

stakkels dig...

jeg synes du skal gå til kommunen/borgerservice og høre hvordan du kan få bedst hjælp

Anmeld

4. november 2012

Carolinemama

Ja det er bestemt ikke en sjov situation da jeg da bestemt helst ville bo sammen med faderen til mit barn men det fungere bare ikke.

Sviger familien kan ikke lide mig.

Vi bor i en lille lejlighed der er ikke rigtig plads til en lille ny og han vil ikke flytte da vores forhold er lidt som en tikkende bombe.

Vi skændtes og diskutere omkring pligterne.

jeg sys han er en gris og lære ikke hans børn at de skal tage ud fra bordet efter sig og sagtens kan skylle talerknen af.

De er 8 år^

Vi kan ikke kommunikere på en ordenlig måde, dvs jeg kan ikke sige noget negativt til ham uden at han begynder at kaste med mudder.

eller han sys jeg er negativ hele tiden.. Efter min mening er negative ting bare negative de kan ikke blive posetive.. Jo hvis man snakker om det men det kan vi ikke på en ordenlig måde.

osv osv..  

Det holder ikke . 
Vi må have lidt ''Helle''

Ja jeg tror jeg vil snakke med borgerservice imorgen omkring min situation og høre hvordan jeg kan få lidt hjælp på den bedst mulige måde.

Anmeld

5. november 2012

MissMona

Kan I ikke simulere at I har forsøgt at få det til at fungere og at I så har brudt, dvs slået op med hinanden, og at du akut har brug for en lejlighed?

Min eks-kæreste gik til kommunen nogle år tilbage, uden en graviditet/ et barn som ekstra undskyldning, men blot som reaktion på at det var uholdbart at bo sammen efter jeg havde slået op, og han blev hjulpet med en akutbolig, så mon ikke også det er muligt for dig at få?

Jeg ville ihvertfald forsøge, gå ned og snak med kommunen om det!

Pøj pøj med det,

Mh Missmona

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.