Arret bløder! ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.166 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. november 2012

Ønskebarnet12

Jeg fik en aks d.23.10-12 så det snart 2 uger siden, jeg spiser mine piller til tiden, jeg har bemærket at det bløder fra den ene side på arret altså udenpå, ikke voldsomt meget men sådan lidt væske agtig hvor der kommer meget lidt blød når jeg har trusser på er der lidt vand agtigt blod. Ikke særlig meget men en 5 kr mønt størrelse, det ikke fordi det drypper eller noget. Er det normalt? Andre der har prøver det? Håber virkelig i kan hjælpe. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2012

Gardenia

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg fik en aks d.23.10-12 så det snart 2 uger siden, jeg spiser mine piller til tiden, jeg har bemærket at det bløder fra den ene side på arret altså udenpå, ikke voldsomt meget men sådan lidt væske agtig hvor der kommer meget lidt blød når jeg har trusser på er der lidt vand agtigt blod. Ikke særlig meget men en 5 kr mønt størrelse, det ikke fordi det drypper eller noget. Er det normalt? Andre der har prøver det? Håber virkelig i kan hjælpe. 

Mit blødte slet ikke.. Jeg ville ringe til skadestuen, men jeg er dybt paranoid med sådan noget

Anmeld

4. november 2012

Englebisse

Det ville jeg få undersøgt. Tror altså ik det skal gøre det efter 14 dage. Ring til din læge imorgen tidligt og få det undersøgt.

Anmeld

4. november 2012

LLN

Ønskebarnet12 skriver:

Hvis ikke du har ondt eller feber, så lad være med at brug skadestuen, eller lægevagtens tid, og kontakt egen læge i morgen.

Anmeld

4. november 2012

Ønskebarnet12

Gardenia skriver:

Mit blødte slet ikke.. Jeg ville ringe til skadestuen, men jeg er dybt paranoid med sådan noget

Jeg var forbi vagtlægen og han sagde det er intet og jeg er lukket indvendigt. Men tænker lidt er jeg den eneste som oplever dette? For så er det vel ikke normalt. Vil bare ikke under kniven igen! :-( 

Anmeld

4. november 2012

Gardenia

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg var forbi vagtlægen og han sagde det er intet og jeg er lukket indvendigt. Men tænker lidt er jeg den eneste som oplever dette? For så er det vel ikke normalt. Vil bare ikke under kniven igen! :-( 

Nej det kan jeg bestemt godt forstå. Du kunne prøve din egen læge imorgen, måske du møder lidt mere forståelse der?

Anmeld

4. november 2012

Maja88

altså arret lyder ikke normalt, men blod i trussen er neget nornalt.. det ksn dvibge meget i mængde og styrke i 8 uger

Anmeld

4. november 2012

Ønskebarnet12

Maja88 skriver:

altså arret lyder ikke normalt, men blod i trussen er neget nornalt.. det ksn dvibge meget i mængde og styrke i 8 uger

Så de normalt hvis der kommer lidt væske/blod ud af arret? Kun Fot den ene sidde..

Anmeld

4. november 2012

Maja88

Ønskebarnet12 skriver:

Så de normalt hvis der kommer lidt væske/blod ud af arret? Kun Fot den ene sidde..

nej skrev.. arret lydr IKke normalt.

Anmeld

4. november 2012

Clisolka

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg blødte ikke fra arret efter 14 dage - jeg syntes du skal kontakte egen læge i morgen for et tjek 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.