Originale julekort af bornholmsk kunstner - Niels Breum.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.575 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. november 2012

mariamiss6

Jeg kender en mand ved navn Niels Breum.

Niels laver skøn kunst på både lærred, sten og drivtømmer.

Desuden er det kunst som er til at betale, og der er noget for både de symmetriske (ro og orden) og de asymmetriske mennesker ( rod og vildskab). 

Oftest er det noget med masser af farver i klare stærke toner, noget som fanger øjet.
Og også ofte med en god sjat humor malet ind i værket.

I år har Niels besluttet at det skal være slut med alle de der pussenusselige julekort, og han har derfor lavet et album på sin facebook side, hvor han lægger billeder som egner sig til julekort. De kan frit gemmes på din egen computer, og udskrives og sendes med posten, til en som sætter pris på både julen, det skrevne julekort, og originalitet.

Dags dato er der kun 1 kort, men Niels har lovet at flere er på vej, så hold øje med albummet, og se om der skulle være et eller flere kort for dig  

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.511729452185461.120932.276687732356302&type=1

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2012

Nettemor

Sejt

Anmeld

4. november 2012

mariamiss6

Nettemor skriver:

Sejt

Ja ikke

Jeg er simpelthen tosset med det julekort på billedet. Hvis jeg når til det der ræs med julekortene i år, så skal jeg klart bruge Niels'

Anmeld

5. november 2012

mariamiss6

Endnu et kort kom på idag

Anmeld

5. november 2012

JulieE

Hvor er de fede!!! Lige noget for mig (men, vi har også rigtig meget surrealistisk kunst, så det er lige vores stil herhjemme )

Anmeld

5. november 2012

mariamiss6

JulieE skriver:

Hvor er de fede!!! Lige noget for mig (men, vi har også rigtig meget surrealistisk kunst, så det er lige vores stil herhjemme )

Fedt, har du tjekket linket fra startindlægget ud så? Det leder til Niels' kunst side på fjæsen. Masser af abstrakt og surrealistisk kunst, og masser farver

Anmeld

5. november 2012

JulieE

mariamiss6 skriver:

Fedt, har du tjekket linket fra startindlægget ud så? Det leder til Niels' kunst side på fjæsen. Masser af abstrakt og surrealistisk kunst, og masser farver

Ja... Jeg har lige siddet og kigget på billederne!! De er virkelig fede, mange af dem!

Anmeld

5. november 2012

mariamiss6

JulieE skriver:

Ja... Jeg har lige siddet og kigget på billederne!! De er virkelig fede, mange af dem!

Ja det er de  

Og så har de fleste også en inspirationshistoriefortælling (århhåhåh, opfandt nyt mega langt ord lige der )

Og han kan godt lide at have en vis kontakt til sine fans

Anmeld

5. november 2012

mariamiss6

dobbelt 

Anmeld

6. november 2012

mariamiss6

Yet another one  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.