må jeg se jeres legekøkken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2012

Happiness

Storms-Mor skriver:

r drenge GLAD for køkkener også? isted for værksteds bord?

Nu får Lukas først sit i julegave. Men de har et i vuggestuen, som er en stor succes Det leger han rigtig meget med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

Moar2011

Happiness skriver:

Nu får Lukas først sit i julegave. Men de har et i vuggestuen, som er en stor succes Det leger han rigtig meget med.

fedt - ved faktisk ikk om min søn leger med det derover.. men han går hvertfald TIT med dukkevognen hahahaha

Anmeld

6. november 2012

Happiness

Storms-Mor skriver:

fedt - ved faktisk ikk om min søn leger med det derover.. men han går hvertfald TIT med dukkevognen hahahaha

Jeg foreslog også Lukas' far at vi købte en dukke til ham, da han også leger med dem Men DET var slet ikke til at diskutere Skal siges at min dreng altså leger ligeså meget med biler og bolde. Så jeg ville ikke have noget imod at han havde en dukke Men der satte farmand grænsen  

Anmeld

6. november 2012

Moar2011

Happiness skriver:

Jeg foreslog også Lukas' far at vi købte en dukke til ham, da han også leger med dem Men DET var slet ikke til at diskutere Skal siges at min dreng altså leger ligeså meget med biler og bolde. Så jeg ville ikke have noget imod at han havde en dukke Men der satte farmand grænsen  

hihi - det får jeg heller ikke gemført..
MEN mangler bare en ting min søn virkelig elsker at lege med, men kan ikke rigtig finde på noget .. hihi

Anmeld

6. november 2012

Happiness

Storms-Mor skriver:

hihi - det får jeg heller ikke gemført..
MEN mangler bare en ting min søn virkelig elsker at lege med, men kan ikke rigtig finde på noget .. hihi

Kender det. Men vi er heldigvis færdige med indkøb af gaver + adventsgaver til Lukas. Så nu burde han ikke mangle noget i laaang tid

Anmeld

6. november 2012

Moar2011

Kender det. Men vi er heldigvis færdige med indkøb af gaver + adventsgaver til Lukas. Så nu burde han ikke mangle noget i laaang tid

ejj hvor må det være dejligt  - pakkekalender er også på plads her.

Anmeld

6. november 2012

Clisolka

Happiness skriver:

Det får Lukas i jelugave Bare i grøn/blå

Er hun glad for sit? 

Det er hun i hvert fald - lige pt. er det dog ikke køkkenet som hitter, men hendes nye new born dukke der skal have flaske 

Anmeld

6. november 2012

Ansemusen

Storms-Mor skriver:

r drenge GLAD for køkkener også? isted for værksteds bord?

JA!!! Vores dreng, som er en rigtig drenge dreng med krudt i numsen leger ofte med sit legekøkken (det fra IKEA). Nogle perioder mere end andre. Han elsker at lave mad til os og dele kage ud, lave te osv. Jeg vil klart anbefale det til mindre drenge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.