Søger erfaringer med Sony Experia P :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. november 2012

Troldemommi

Jeg står i den situation at min gamle mobiltelefon fra 2007 er gået helt død, den befinder sig nu i mobilhimlen

men men det betyder så at jeg skal have mig en ny, vi har ikke råd til en af de helt nye fancy mobiler men ca 2000 kr ligger budgettet på til en ny mobil, og det skal være en smartphone nu vil jeg være moderne hahaha

Jeg kan godt lide Sony Experia designet, kender du den??, jeg har især kik på Sony Experia P, den er så fin.

så hvis du kender den/ evt selv har den så kom lige med din uforbeholdne mening er det er god telefon eller skal jeg vælge noget andet??

Jeg vil ikke have en iphone da den har min mand Jeppe 

kom frisk piger og god søndag aften

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2012

Enirt

Hej jeg har en SONY ericsson xperia ray.

Den er  jeg rigtig glad for. En lækker smart phone som ikke fylder alverden og som virker lige så godt som htc og iphone.

Det var den sidste Sony lavede i samarbejde med ericsson (tror jeg nok)

her er et link hvor du kan se hvad den koster og hvor henne du kan købe den

http://www.pricerunner.dk/pl/1-2734874/Mobiltelefoner/Sony-Ericsson-Xperia-Ray-Sammenlign-Priser?ca_source=gaw&ca_pos=1t3&ca_cid=33789548147&ca_agid=2346706742&ca_adid=14710934822&ca_chid=187&search=sony%20ericsson%20xperia%20ray

Anmeld

5. november 2012

Troldemommi

Enirt skriver:

Hej jeg har en SONY ericsson xperia ray.

Den er  jeg rigtig glad for. En lækker smart phone som ikke fylder alverden og som virker lige så godt som htc og iphone.

Det var den sidste Sony lavede i samarbejde med ericsson (tror jeg nok)

her er et link hvor du kan se hvad den koster og hvor henne du kan købe den

http://www.pricerunner.dk/pl/1-2734874/Mobiltelefoner/Sony-Ericsson-Xperia-Ray-Sammenlign-Priser?ca_source=gaw&ca_pos=1t3&ca_cid=33789548147&ca_agid=2346706742&ca_adid=14710934822&ca_chid=187&search=sony%20ericsson%20xperia%20ray

Hej

Tak for dit svar, jeg har set på Sony experia ray, det er også en dejlig telefon den anden sony experia p ligger bare bedre i min hånd, og så kan jeg også bare bedre lide p eren  jeg er så spændt vi skal ned og købe den i eftermiddag

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.