Fars dags billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2009

SaNiNa

Helt klart billede to det er bare super sødt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2009

LotteN

billede 2 er vidst løbet med sejren, så jeg må hellere få det bestilt, så jeg kan nå det inden det er for sent

Anmeld

2. juni 2009

saxa

Caroline86 skriver:

de er SKØNNE begge to
Men jeg har stemt 2, for jeg synes det er indbegrebet af kærlighed og lykke mellem de 2!

Enig

Anmeld

2. juni 2009

fam.4xc

Nummer 2 i sort/hvid og en pæn forstørrelse

Anmeld

2. juni 2009

LotteN

fam.4xc skriver:

Nummer 2 i sort/hvid og en pæn forstørrelse

så må jeg skuffe dig
Billedet bliver i farver, da jeg lige har forsøgt med sort/hvis og jeg synes der går rigtig meget af billedet ved at gøre det sort hvid..
Og det skal heller ikke være så stort igen, da det "bare" er til sengebordet! (så kun 18x24)

Anmeld

2. juni 2009

fam.4xc

LotteN skriver:

så må jeg skuffe dig
Billedet bliver i farver, da jeg lige har forsøgt med sort/hvis og jeg synes der går rigtig meget af billedet ved at gøre det sort hvid..
Og det skal heller ikke være så stort igen, da det "bare" er til sengebordet! (så kun 18x24)

Du skuffer mig ik

Elsker bare vores egne billeder der er forstørret op i plakat størrelser og i sort / hvid

Anmeld

2. juni 2009

LotteN

fam.4xc skriver:

Du skuffer mig ik

Elsker bare vores egne billeder der er forstørret op i plakat størrelser og i sort / hvid

jeg plejer også at være helt tosset med sort/hvid, men denne gang synes jeg bare slet ikke det passede ind, som om noget af "glæden" forsvandt!(hvis det gav mening!

Anmeld

3. juni 2009

malou

Pia. skriver:

De er gode begge to, men jeg syntes faktisk bedst om det første - der ser de begge to så glade ud... så hvis jeg skulle vælge blev det billede nummer et.

jeg har også stemt billede nummer 1. .. synes det er det mest charmerende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.