Hvad skal jeg bruge mine gavekort på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. november 2012

Lullaby

Jeg har fået 2 gavekort på 250 kr hver til matas men ved bare slet ikke hvad jeg skal bruge dem til. Har rigtig mange parfumer, har makeup i lange baner, cremer er ikke mig og hårfarve er jeg for nærig til at købe derinde. Men hvad ville I bruge dem til?

Overvejer faktisk at bruge dem til babyting fordi vi venter Zarina til december men ved at gavegiverne har tænkt meget på mig fordi jeg netop altid gør det her med at bruge gavekort på andre end mig selv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2012

Nea85

Lullaby skriver:

Jeg har fået 2 gavekort på 250 kr hver til matas men ved bare slet ikke hvad jeg skal bruge dem til. Har rigtig mange parfumer, har makeup i lange baner, cremer er ikke mig og hårfarve er jeg for nærig til at købe derinde. Men hvad ville I bruge dem til?

Overvejer faktisk at bruge dem til babyting fordi vi venter Zarina til december men ved at gavegiverne har tænkt meget på mig fordi jeg netop altid gør det her med at bruge gavekort på andre end mig selv 

Hvis jeg var dig, ville jeg bruge dem på babyting, hvis du ikke lige står og mangler noget derfra
Ej, når det er sagt, så synes jeg du skal købe noget til dig selv et andet sted fra, så du også får noget

Anmeld

4. november 2012

Lullaby

Nea85 skriver:

Hvis jeg var dig, ville jeg bruge dem på babyting, hvis du ikke lige står og mangler noget derfra
Ej, når det er sagt, så synes jeg du skal købe noget til dig selv et andet sted fra, så du også får noget

Har også fået et til H&M og det gemmer jeg til januar-udsalget har jeg afgjort med mig selv. Men mht matas der er jeg lidt på herrens mark. Køber mig nok en streg for det mangler jeg. Men ellers så ender det nok med babyolie osv..

Anmeld

4. november 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Lullaby skriver:

Har også fået et til H&M og det gemmer jeg til januar-udsalget har jeg afgjort med mig selv. Men mht matas der er jeg lidt på herrens mark. Køber mig nok en streg for det mangler jeg. Men ellers så ender det nok med babyolie osv..

Julegaver til familien - og så bruger du pengene på dig selv i en anden butik. 

Anmeld

4. november 2012

MomseJulia

Hvad med at købe noget af det sæbe de har med striber. Det er rigtig lækkert, især den med grinat æble. Eller måske en gave til manden derinde ellers også bare baby udstyr 

Anmeld

4. november 2012

Lullaby

Mor og meget mere skriver:

Julegaver til familien - og så bruger du pengene på dig selv i en anden butik. 

Ja det var nok en god idé

Anmeld

4. november 2012

B&J

har du prøvet joan ørting massage olie den dufter så lækkert og kan jo bruges af dig og kæresten og man bruger næsten ingen ting af den når det er

Anmeld

4. november 2012

bøllen

Kunne de bruges på julegaver og du bruger de penge til dig et andet sted ??

ellers ville jeg købe til baby :-)

Anmeld

4. november 2012

henh01

Jeg ville kunne finde 1000 ting at bruge dem på Man kan aldrig få for meget make-up, cremer og dufte

Men som de andre skriver - køb et par julegaver og køb noget andet til dig selv.

Anmeld

4. november 2012

MinNoah

Enig - brug dem til julegaver! :-) Eller gem dem og brug dem løbende når du løber tør for deodorenter osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.