Baby påklædning indenfor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. november 2012

christinak

Ja jeg synes faktisk det er svært med påklædning for tiden, vores dreng er 6,5 måneder og får oftes en langærmet body på med velourbukser og sokker+ hjemmesko men er i tvivl om jeg skal give ham mere på, han føles okay, ikke i den varmen ende men heller ikke alt for kølig, synes det er svært at mærke når jeg selv går rundt og fryser selvom varmen er skruet fuldt op herhjemme. 

Hvad har jeres børn på af tøj indenfor? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2012

2babygirls

christinak skriver:

Ja jeg synes faktisk det er svært med påklædning for tiden, vores dreng er 6,5 måneder og får oftes en langærmet body på med velourbukser og sokker+ hjemmesko men er i tvivl om jeg skal give ham mere på, han føles okay, ikke i den varmen ende men heller ikke alt for kølig, synes det er svært at mærke når jeg selv går rundt og fryser selvom varmen er skruet fuldt op herhjemme. 

Da min pige var 0-1år var det også tit en langærmet body og bukser samt futter.

Anmeld

4. november 2012

christinak

Baby2påvej skriver:

Da min pige var 0-1år var det også tit en langærmet body og bukser samt futter.

Okay så er jeg nok ikke helt galt på den  

Anmeld

4. november 2012

L&V

christinak skriver:

Uld body m langeærmer, strømpebukser, bukser, trøje og futter

Anmeld

4. november 2012

christinak

Månsson skriver:

Uld body m langeærmer, strømpebukser, bukser, trøje og futter

Så tror jeg desværre han sveder væk , han er lidt et varmt barn og desværre kan han ikke tåle uld

Anmeld

4. november 2012

lycly

Min datter er født i juli, så da hun var de der 5-6 mdr, var det vinter. Og jeg mener at hun bare havde langærmet body og strømpebukser på og sutsko. Mest fordi at hvis vi skulle ud, så havde hun altid både strømpebukser og bukser på, og så når vi var inde, så tog jeg bare bukserne af hende Så længe gulvet ikke er koldt (går ud fra at han mosler lidt rundt på gulvet i løbet af dagen ) så behøver de ikke have 2 lag på

Anmeld

4. november 2012

Mom2

christinak skriver:

Vores bette pige er et varmt barn, så når vi er indenfor har hun kun langærmet body, bukser, strømper og futter på eller langærmet body, strømpebukser, kjole og futter på.

Anmeld

4. november 2012

modesty

christinak skriver:

Min dreng er godt nok 1 år, men han har det samme på. Prøvede med en uldbody forleden, men det var for varmt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.