Ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. november 2012

Lillemy

Altså jeg er lidt forvirret:-) Jeg har altid kunnet mærke min ægløsning og det kan jeg for så vidt også i denne måned. Men sommetider synes jeg at slimen... ja det hedder det jo:-), kommer ret hurtigt efter mens. Og det er godt nok den der slimede slags der kan strække ret lang og virkelig mærkes!!! Men denne månede har jeg prøvet at tage ægløsningstests. Tog den første i fredags selvom det godt nok kun var på dag  9eller 10 (fik mens om natten så er lidt usikker på om det er dag 9 eller 10) Og den var absolut ikke positiv selvom det det slim var der. Idag har jeg endnu mere slim men testen er stadig ikke positiv. Hvordan virker det så? Er det normalt at producere ÆL slim flere dage før den egentlige ægløsning. Har faktisk heller ikke rigtig ÆL- ondt endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2012

Miss Church

Lillemy skriver:

Altså jeg er lidt forvirret:-) Jeg har altid kunnet mærke min ægløsning og det kan jeg for så vidt også i denne måned. Men sommetider synes jeg at slimen... ja det hedder det jo:-), kommer ret hurtigt efter mens. Og det er godt nok den der slimede slags der kan strække ret lang og virkelig mærkes!!! Men denne månede har jeg prøvet at tage ægløsningstests. Tog den første i fredags selvom det godt nok kun var på dag  9eller 10 (fik mens om natten så er lidt usikker på om det er dag 9 eller 10) Og den var absolut ikke positiv selvom det det slim var der. Idag har jeg endnu mere slim men testen er stadig ikke positiv. Hvordan virker det så? Er det normalt at producere ÆL slim flere dage før den egentlige ægløsning. Har faktisk heller ikke rigtig ÆL- ondt endnu.

Man producerer cervical udflåd/ægløsnings slim i dagene omkring ægløsning. Udflådet giver de bedst mulige betingelser for sædcellerne. Så ligeså snart du oplever æggehvide udflådet er det bare at komme igang  

Du kan evt. læse mere om det her

Det er ikke sikkert du kan fremskaffe en positiv æl-test. Ikke alle kan  

Held og lykke med PB  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.