Gele royal? Nogle der ved hvordan man tager det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

974 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. november 2012

mdbl

Hej  

For nogle måneder siden købte jeg Gele royal, 

og havde planlagt og begynde og ta det. Men skal man tage det hele tiden eller stoppe når man for Æl? 

Håber nogle kan hjælpe 

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2012

**Ønskebabyen

mdbl skriver:

Hej  

og havde planlagt og begynde og ta det. Men skal man tage det hele tiden eller stoppe når man for Æl? 

Håber nogle kan hjælpe 

Knus 

Mit bud vil være at du skal fortsætte med at tage dem, ligesom du gør med gravitamin Det er jo ikke alle der ved 100% hvornår de har ÆL, og det vil derfor være ret svært at finde ud af hvornår en evt. pause skulle ligge.

Anmeld

4. november 2012

mdbl

**Ønskebabyen skriver:

Mit bud vil være at du skal fortsætte med at tage dem, ligesom du gør med gravitamin Det er jo ikke alle der ved 100% hvornår de har ÆL, og det vil derfor være ret svært at finde ud af hvornår en evt. pause skulle ligge.

Okay , så gør jeg bare det  

Tak for svar

Anmeld

4. november 2012

mor2100kbh

mdbl skriver:

Hej  

Håber nogle kan hjælpe 

Knus 

Jeg har læst (herinde mener jeg) at de ikke må tages under graviditet så man skal vel måske stoppe et par dage efter forventet ægløsning

Anmeld

4. november 2012

**Ønskebabyen

mor2100kbh skriver:

Jeg har læst (herinde mener jeg) at de ikke må tages under graviditet så man skal vel måske stoppe et par dage efter forventet ægløsning

Pas, det ved jeg ikke noget om. Måske man bare skal stoppe når man står med en positiv test...

Anmeld

4. november 2012

mor2100kbh

**Ønskebabyen skriver:

Pas, det ved jeg ikke noget om. Måske man bare skal stoppe når man står med en positiv test...

Ja det er også en mulighed.
Ved ikke hvor slemt/hurtigt de kan påvirke en graviditet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.