Både glad og trist

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. juni 2009

Ønskebarnet

Ja så fik jeg ringet til lægen da vi har prøvet et år uden held .
Jeg er faktisk glad for at vi nu kan komme videre men også meget ked af at vi ikke har fået gevindst af os selv.
Skal derind til aug så HÅBER der er sket noget inden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2009

Samus1983

Ønskebarnet skriver:

Jeg er faktisk glad for at vi nu kan komme videre men også meget ked af at vi ikke har fået gevindst af os selv.

Det må være hårdt... Men krydser finger for at det lykkes jer i august...

knus

mira

Anmeld

2. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ønskebarnet skriver:

du skal nok få din spire!
Det er forfærdeligt at skulle være tålmodig og "tænke på noget andet" i den situation, men desværre er det det eneste der hjælper
Men synes da det må være en stor lettelse at du har en tid ved lægen til August, så I kan komme videre der, hvis ikke der er sket noget!?
for du får dine 2 streger lige om lidt!
knus

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

Jeg ønsker alt held og lykke for jer....

Anmeld

2. juni 2009

Pige2009

Stort held og lykke med "Projekt Baby". Pas på ikke at fokusere alt for meget, selvom det er svært, når ønsket er så brændende stort.

Nyd ferien og hinanden og få slappet rigtig godt af i hinandens selskab. 

Mange hilsner Linda

Anmeld

2. juni 2009

Ønskebarnet

Tak skal i ha allesammen.
Ja det er fint nok at vide at fra aug så går det den rigtige vej

Anmeld

2. juni 2009

silden85

Ønskebarnet skriver:

Tak skal i ha allesammen.
Ja det er fint nok at vide at fra aug så går det den rigtige vej

krydser finger for jer.. det kan også være at i har tænkt for meget over det i det års tid. de kloger siger at man skal tænke på noget andet. selvom det kan være svært

Anmeld

3. juni 2009

MaleneGærup

Ønskebarnet skriver:

Jeg har været i samme situation som dig. Min kæreste og jeg havde også prøvet i et år inden vi blev henvist til fertilitetsklinikken. Vi var til forundersøgelse og fik konstateret uforklarelige barnløse. Derefter skulle vi så vente på at jeg skulle få min mens igen så vi kunne komme videre med bahandlingen. MEN den kom aldrig og nu er jeg i uge 9. Så jeg har fundet ud af at det begyder meget om man tænker på det hele tiden. Krydser fingre for at det snart sker for dig

Anmeld

3. juni 2009

Ønskebarnet

silden85 skriver:

krydser finger for jer.. det kan også være at i har tænkt for meget over det i det års tid. de kloger siger at man skal tænke på noget andet. selvom det kan være svært

Jeg er nok en af dem som ikke  rigtig tænker på det....udover når jeg skal ha mens.
Vil faktisk sige jeg har taget let på det ,feks jamen den er der når den er der ....men i selve perioden tænker jeg på alt andet.
Vi nyder at vi "kun" har min datter endnu så tager det ganske afslappende for vi skal nok få en bebs på et tidspunkt .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.