Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline og jeg var hos mormor og morfar næsten hele dagen igår (far var til bisættelse nemlig )Men hun ELSKER at rende rundt om deres skorsten/væg/brændeovn Og denne gang fik jeg fanget hende på kamera Og hvad er det så man siger ? .. Små hjerner = små fornøjelser ? Jeg ville ønske at jeg synes det var ligeså sjovt at løbe Hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja_4000 skriver: Caroline og jeg var hos mormor og morfar næsten hele dagen igår (far var til bisættelse nemlig )Men hun ELSKER at rende rundt om deres skorsten/væg/brændeovn Og denne gang fik jeg fanget hende på kamera Og hvad er det så man siger ? .. Små hjerner = små fornøjelser ? Jeg ville ønske at jeg synes det var ligeså sjovt at løbe Hehe
Sødt:-) Elias gør det HVER aften når vi har spist rundt om spise bordet:-)Nu har han udvidet legen til at mor skal være med og sige bøh :-)
Vi har slet ikke noget herhjemme hun kan løbe rundt om Så det er nok også derfor det er så sjovt når muligheden er der
Haha hvor er hun dejlig
Babymor2010 skriver: Haha hvor er hun dejlig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128